זוכרים איך סיפרנו לכם כי בסוף השבוע האחרון מאיה ג'ריס ארגנה מסיבת הפתעה לזוגתה אלה לי להב לרגל יום הולדתה ה- 18? ובכן, מסתבר כי הצעת הנישואים שלא קרתה זה לא הדרמה היחידה שהתחוללה מאחורי הקלעים בערב החגיגות. אחרי חודשיים של זוגיות בלבד הרימה ג'ריס הפקה של ממש, ואף הזמינה עוגת יום הולדת משוקעת לאלה לי, בעלת שלוש קומות עם שמה מתנוסס. כיאה לסלבס שמקבלים הנחות מיוחדות תמורת פרסום, סגרה ג'ריס עם נותן שירות, עוגה תמורת פרסום ברשתות החברתיות ותמונה זוגית שלה עם להב, העוגה והקונדיטור. 

בת הזוג של אלה לי להב תכננה להציע נישואים! אז למה זה לא קרה? - לחצו כאן

מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: אור גפן)
מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: אור גפן)

אלא שמעצב העוגות חיים ענבה מרגיש שרימו אותו והוא אף מאיים בתביעה, לאחר שלטענתו אלה לי ומאיה לא עמדו בהסכם. בפוסט שפרסם גולל את הסיפור במלואו: "עם כל היופי שבשת"פים עם סלבס, יש גם קטעים פחות יפים. בהתראה קצרה של יומיים בלבד לפני האירוע, מאיה בת זוגה של אלה לי, פנתה אליי עבור שת"פ לעוגה מעוצבת לרגל יום הולדתה. נענתי לשת"פ תמורת הסכם פרסומי שיווקי עבורי. לא לקחתי הזמנות באותו, השקעתי מזמני ונסעתי מחיפה לתל אביב כדי למסור את העוגה ולמלא את חלקי בהסכם. אני והעוזרת שלי הגענו להגיש את העוגה שעבדתי והשקעתי בה שעות רבות ממיטב חומרי הגלם, לצד הוצאות דלק זמן והפסד שנלקח בחשבון" כתב.

מטעמה של מאיה ג'ריס מסרה: "מדובר באי הבנה, חיים איש מוכשר מאד שסיפק לנו שירות מדהים ומקצועי מכל הלב. עמדתי בכל מה שסוכם מראש. לצערי כל פתרון שהצענו לחיים לא התקבל על ידו והוא בחר בדרך של הכפשת שמנו וחבל שכך".

"ביקשתי מאלה לי בתחילת האירוע לבוא להצטלם, היא ענתה בשלילה "לא עכשיו, עוד מעט". הנחתי לה, כי היא רק הגיעה ואין לה ראש לזה עכשיו אחכה עוד מעט. לאחר זמן שלא הראו נכונות לעמוד בסיכום ניגשתי למאיה וביקשתי שיבואו להצטלם איתי ועם העוגה. הרי זה מה שסוכם. היא קראה לאלה לי וזאת ענתה לה בתגובה מזלזל 'מה עכשיו להצטלם עם עוגה?'. נפגעתי. זלזול בעבודה ובזמן של אדם שהשקיע, נתן שירות ברמה הכי טובה ומקצועית - מזלזל. למחרת שלחתי הודעה למאיה שלא תשכח לתייג ולא זכיתי לשום תגובה, שלחתי למחרת שוב הודעה , ולצערי שוב לא הייתה תגובה. היה לנו הסכם, אני עמדתי בו. שת"פ הוא עבודה לכל דבר ואני נותן שירות בדיוק כמו כל איש מקצוע אחר וחבל שקצת פרסום וחשיפה גור לאנשים לזלזל בעבודתו, כספו וזמנו של אדם אחר. הצדק יצא לאור בדרכי החוק". 

מטעמה של מאיה גרסי נמסר