העיתונאי והפרשן הפוליטי עמית סגל צייץ פוסט נגד תוכנית הדגל של זכיינית "קשת 12" - "ארץ נהדרת" והאשים אותה בגזענות. סגל העלה צילום מהתכנית וכתב: "המציג הינו מזרחי ועל כן יוצג כקוף". בנוסף צירף את הטקסט: "על הגזענות של 'ארץ נהדרת' נגד מזרחיים עוד נדבר יום אחד, אבל בקצרה עוד לא נולד המזרחי שיצא טוב ב'ארץ נהדרת'".

עוד הוסיף וכתב סגל: "זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם". מולי שגב, יוצר "ארץ נהדרת", לא שתק והגיב הבוקר (רביעי) לסגל: "פרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות וחושב שאנחנו עובדים אצלו" . סגל לא שתק וצייץ בתגובה: "עוד יסופר על המסרונים האובססיביים של בכירי 'ארץ נהדרת' להנהלת ערוץ 12 בכל פעם שנשמע בחדשות קשת משהו ימני. העונש שלהם זה הצורך להחניף לבנט אחרי ששנים ניסו לרצוח את תדמיתו".

מולי שגב, עמית סגל (צילום: יוסי אלוני,נועם מושקוביץ)
מולי שגב, עמית סגל (צילום: יוסי אלוני,נועם מושקוביץ)

אלא שהפייט הראוי הזה, שלא זכינו לראות כבר זמן רב בין קולגות מכובדות באותה זכיינית - לא נגמר שם. גם כוכב "האח הגדול" ושדרן הרדיו קותי סבג הצטרף לחגיגה ועקץ את סגל על מוצאו האשכנזי. סבג בחר לשתף את הפוסט של סגל וללעוג לו שהוא בעצמו אשכנזי וכתב: "עמית מכלוף סגל". האם לדעתכם קותי עקץ או שאולי דווקא תמך בתגובתו של סגל?

קותי סבג בחר שלא להגיב עד לשעת פרסום הכתבה.

קותי סבג עוקץ את עמית סגל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קותי סבג עוקץ את עמית סגל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)