נראה שהמנחה והשחקנית יעל בר זוהר הצליחה לעצבן את השחקנית אלונה סער שמככבת בסדרה "המפקדת" וגם במקרה בתו של השר גדעון סער. למי שפספס, סער הפתיעה את הביצה המקומית לפני מספר שבועות כשחשפה שהיא יוצאת עם אושיית הרשת מלך זילברשלג. לטענת סער, בר זוהר תפסה טרמפ על הזוגיות המפתיעה של השניים ופרסמה ראיון שנערך לפני כשנה עם זילברשלג וקישרה אותו לזוגיות הטריה שלו עם סער. 

סער שהתעצבנה מהמלך ומכך שבר זוהר לא ענתה להודעה פרטית ששלחה לה, החליטה לפתוח את הפה קבל עם ואינסטגרם וכתבה: "שעת סיפור. היה היה מלך, שלפני שנה התראיין אצל יעל בר זוהר וענה על שאלות תאורטיות לגבי זוגיות עם חילונית ובלי קשר, לפני שבועיים, יעל ביקשה שאתראיין אצלה וסירבתי".

"כפויי טובה": אלונה סער ומלך זילברשלג הגיעו לראשונה לאירוע והתעלמו מהצלמים - לחצו כאן. 

"מפה לשם, היא החליטה להשתמש מחדש בחומרים שכבר היו לה עם מלך מלפני שנה ולשווק את זה כאילו ראיינה את מלך על הזוגיות שלנו. הראיון שלהם מלפני שנה כבר פורסם אבל היא החליטה להעלות מחדש מספר דקות ממנו והפעם: 'מלך זילברשלג בראיון על הזוגיות עם החילונית' - ברצינות אחותי? את יעל בר זוהר, מה את צריכה ממני? אישה עם קריירה כמו שלך צריכה לתפוס טרמפ על זוג בני 24? גם כתבתי לה כמובן בפרטי, היא פשוט בחרה להתעלם, כי אם אני לא אייטם אני כנראה שקופה. וכמובן שאני מבינה את העניין והסקרנות של הקהל אבל לזייף ראיון?! למה? בשביל הצפיות? אז מוזמנים לצפות בראיון הקסום והמזויף, יעל תשמח לצפיות שלכם". 

הפתעה: אלונה סער ומלך זילברשלג בזוגיות - לחצו כאן. 

אלונה סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלונה סער (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תגובת יעל בר זוהר: "'אני רוצה עשרה ילדים' מסביר מלך זילברשלג בשיחה עם יעל בר-זוהר. בסרטון שעלה (וכבר תוקן) לא היה ברור תאריך הצילום - אוגוסט 2020. לבקשת אלונה שסערה, הוצאו התמונות המשותפות של מלך ושלה למרות שהיו מקסימות. בערוץ היוטיוב של יעל בר-זוהר מופיעים מדי שבוע אורחים מרתקים מכל גווני החברה. גם הראיון שהועלה היום עם מלך זילברשלג מעניין ומעורר מחשבה. הסערה מיותרת; מוזמנים להתרשם בעצמכם".

יעל בר זוהר (צילום: דביר כחלון)
יעל בר זוהר (צילום: דביר כחלון)