אחד הזוגות שהופיעו לנו על מסך הטלוויזיה בחודשים האחרונים כשהם מככבים בריאליטי "זוג מנצח VIP" והגיעו עד לגמר שישודר היום (ראשון) הם עתי שולברג ואיגי וקסמן. רגע לפני שידור הגמר הגדול, ענה שולברג על שאלות הגולשים ששאלו בין היתר מה הפרש הגילים ביניהם וסיפר כי וקסמן גדולה ממנו ב-12 שנים.

עוד נשאל כוכב הריאליטי איך ההרגשה להגיע לגמר וענה: "יצאנו למסע בלי יעד מוגדר ועם הרבה סימני שאלה, היה רצון גדול להצליח אבל ידענו שהכל יכול לקרות. זה מרגש ומספק להגיע למקום כזה במשחק". עוד סיפר שולברג על הריאליטי ומה שהוא עשה ליחסיו הזוגיים עם וקסמן ש"המסע הזה היה לנו כזוג ממש סוג של גילוי מחדש ו'מסע כומתה' זוגי...אני גיליתי תוך כדי הקשיים איגי חדשה. כל הכוח שיש לה בפנים יצא החוצה. אפשר לומר שהתאהבנו בפעם השנייה בזכות התכנית". 

"מי זה הפח זבל הזה?": פליטת הפה שסיבכה את עתי שולברג - לחצו כאן. 

איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)
איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)

שולברג נשאל גם על הטיפ שלו לזוגיות מנצחת וענה: "חשוב מאוד לזכור לשמור על גמישות מחשבתית ולא להתקבע לדפוסים קבועים מראש או לקחת את בן/בת הזוג מובן מאליו". שולברג שקיבל הרבה ביקורת על כך שוקסמן היא הדומיננטית בקשר, נשאל מה דעתו על גברים שמפריע להם להיות עם מישהי דומיננטית וכתב: "זה נכון שהרבה גברים מתחזקים תדמית גברית חזקה, שומרים על פאסון לא פגיע לכאורה ולכן יכולים להרגיש מאוימים אם האישה היא זו שלוקחת את המושכות לידיים. יש איזה פחד באיבוד שליטה או שיפוטיות חברתית אבל כמובן שזה רק מנגון הגנה".

עוד נשאל שולברג על התשוקה לאחר שנות נישואים ארוכות וכתב: "טוב אני לא אחרטט אתכם, יש זמנים שהתשוקה שוכבת מתה על הרצפה בגוש אבק. אז קודם לוקחים נשימה עמוקה, אחר כך קובעים דייט ביומן - בונקר ולא מזיזים. למצוא זמן לבד. מוסיפים מחוות קטנות יומיומיות שפתאום גורמות לחייך בהפתעה וסקס, הרבה סקס". 

עתי שולברג חושף: זה הזוג שניתק קשר עם כולם - לחצו כאן. 

איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אלוני מור)
איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אלוני מור)