אדל בספלוב ומאץ' עבד שזכו ב"זוג מנצח VIP" התארחו בתוכנית הרדיו של TMI בראיון ראשון אחרי הניצחון והכריזו כי זאת תוכנית הריאליטי הראשונה והאחרונה של מאץ', חשפו כי איגי וקסמן שהתמודדה מולם בגמר לא בירכה אותם על ניצחונם, וגם חשפו את הקשר הקרוב עם השכן אבנר נתניהו.

איך המרגש אחרי הזכייה?
מאץ': "מהמם, תשמעי זה כיף בלתי נגמר".

אדל: "אני האמת מאד נהנית מזה מכל האהבה והפרגונים, כיף לשמוע את כל המילים הטובות והפרגון ממאנשים. בסופו של דבר הם היו צריכים לבחור בנו. כיף לי ולנו מאד".

מה תעשו עם ה-582 אלף שקלים בהם זכיתם?
מאץ':
"תורידי מזה 36 אחוז".

זה מה שאדל בספלוב בחרה לעשות ביום הגמר הגדול של "זוג מנצח VIP" - לחצו כאן. 

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: רונן אקרמן)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: רונן אקרמן)

אז מה נשאר בסך הכל?
מאץ': "ברוך השם אנחנו לא מתלוננים. בסופו של דבר זה בא כבונוס, לא תכננו לזכות בתוכנית, לא הלכנו בשביל לזכות. באנו בשביל החוויה וככל שהתקדמה התוכנית ראינו שאנחנו בעניינים. זה לא משהו שבנינו עליו".

איך התגובות הטובות והקשות?
אדל:
"התגובות הקשות כבר עברו, היה איזה פיק של משימת הפוליגרף". 
מאץ: "הם עברו מהר".
אדל: "זה עבר, נגמר. היה כזה בום של כמה אנשים נורא נחמדים ואז זה נגמר. עברו הלאה, ראו שאדם עובר שינוי, ראו שאנחנו זוג טוב, מאד אותנטי, התהליך הזה היה או להראות אמת או לא להראות אמת".

את כל האמת הראתם?
מאץ':
"הכל, לא חסכנו בכלום בוא נגיד ככה".

מה התגובה הכי קשה שקיבלתם עד עכשיו?
אדל:
"אני קיבלתי תגובות לא נעימות על האימהות שלי, שלא הבנתי איך זה קשור למשימת הפוליגרף, אנשים מנסים לפגוע אז יורים חצים לכל הכיוונים אמרו לי 'אם התחתנת עם בעל שבגד בך אז איך תרגישי כשזה יקרה לבת שלך, איזו אמא את, מה את מראה לה', היו משפטים נוראיים שאני לא רוצה לחזור אליהם. זאת הייתה הפצצה של תגובות, תיוגים, פייסבוק. הייתה קבוצה בפייסבוק שכתבו דברים נוראיים שאני לא רוצה להיזכר בה. זאת הייתה התקפה של יומיים. היו מילים לא נעימות שפגעו בי ובאימהות שלי, קמתי לבוקר חדש עבר נגמר, בסופו של יום כשאת בוחרת לחשוף את הנישואים והזוגיות שלך לפני אנשים ואת בוחרת להיות מאד אותנטית ואמיתית כלפיי הקהל בבית, את צריכה לקחת בחשבון שתקבלי תגובות לא טובות. בסופו של יום התגובות הלא טובות היו מוגזמות היו מילים מאד פוגעות ולא נעימות".

"הוא כבר יודע - אם יש טעות, אין מאץ'": אדל ומאץ' פותחים הכל לפני גמר "זוג מנצח" - לחצו כאן. 

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)

את עדיין נפגעת מתגובות?
אדל:
"כשמגיעים לאמא אז כן".
מאץ': "בי זה פגע בנקודה שזה פגע באשתי. לא משנה מה יכתבו עליי תמיד איזה ביקורות יהיו עליי אישית, זה עובר לידי, באמת, אני לא מתרגש מזה, אבל ברגע שפוגעים באישה שלי אז אוטומטית לוקח יותר ללב. זה לא נעים לאורך כל הדרך אמרתי שהיו שם דברים שאני מתנצל עליהם ומביע חרטה אבל זה דברים שאני לא יכול לשנות, זה חלק מהעבר שלנו, זה דברים שהיינו צריכים לעבור כנראה בזוגיות שלנו בשביל להגיע למקום שאנחנו נמצאים בו היום". 

לא היית מעדיף לשקר במשימת הפוליגרף?
מאץ':
"לא, לא.  זה היה או להיות אמיתי או להיות מודח, אסור היה לנו להיות מועמדים פעם אחת, השם שלנו היה רק על הגריל. לא היה לנו סיכוי להמשיך אם היינו מועמדים להדחה בתוכנית פעם אחת".

אבל הייתה לכם הזדמנות לבחור שאלות במשימה, למה בחרתם בשאלה הזאת?
אדל: "לא הייתה לנו הזדמנות לבחור שאלות אלא לשנות שאלות".
מאץ': "היינו יכולים ברגע להגיד 'אל תשאלו אותנו את השאלות האלה' ולעשות דרמה, אבל ההיפך הוא הנכון - העדפנו לענות תשובות שאנחנו יודעים את התשובות שלהם במאה אחוז".
אדל: "לא היה נעים לשמוע את התשובה הזאת - אני לא רובוט, אבל בסופו של יום אתה בוחר להיפתח עם הקהל בבית ולהיות אותנטי אתה לא יכול לשחק עם האמת שלך, או שתהיה אמיתי לאורך כל הדרך או שתשחק את המשחק ותנסה להתייפיף ולצאת זוג חמוד ואהוב ומתוק. זה לא באמת החיים האמיתיים שלנו".

מי מהזוגות התייפייף?
אדל: "אני לא יכולה להצביע לך על זוג ספציפי. זה ריאליטי ואנחנו מודעים לזה בשנייה הייתי יכולה לבקש מההפקה 'תקשיבו זאת שאלה שיכולה מאד לפגוע בנישואים שלי ומעדיפה שלא' ולא עשיתי את זה. בחרנו ללכת עם מי שאנחנו וגם עם דברים שהם לא נעימים בנישואים ובזוגיות וצריך לדעת להתמודד איתם. אני אישה שאם כבר סלחתי, אני לא חוזרת על זה ואתחיל שוב לחפור ולהיפגע על דברים שכבר סלחתי והייתי מודעת להם. אבל זה תהליך שעברתי עם עצמי".

הבת שלכם ראתה אתכם?
אדל:
"הילדה שלי בשעה שבע ישנה. הקלטנו את התוכנית ומאץ' ראה את השידור החוזר והיא אמרה: 'יו הנה אמא, הנה אבא'".

יש משהו שהייתם עושים אחרת?
אדל:
"לא, לא שום דבר".
מאץ': "אני חושב שזה מה שגרם לנו לנצח את התוכנית שהיינו מאה אחוז אנחנו".

מה דעתכם על הזוגות האחרים?
מאץ':
"כל הזוגות ראויים".
אדל: "לאורה אישה מדהימה, אני בקשר רצוף עם לאורה ואביבה ושירן של מיכאל, עם איגי לא דיברתי והיא לא בירכה אותנו על הזכייה, אבל הכל טוב".
מאץ': "אני חייב להגיד שעתי אמר לי מזל טוב. אנחנו מסתמסים מדי פעם והוא בירך אותי".

איציק זוהר, לאורה (צילום: אור גפן)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אור גפן)

התוכנית איחדה אתכם, אתם מעריכים יותר אחד את השנייה?
מאץ':
"בשום שלב לא לקחנו אחד את השני כמובן מאליו, אין ספק שזה חיבר וחיזק. עצם זה שהיינו בסיטואציה מאד מבודדת בוילה והיינו צריכים להתאחד יחד כדי להוציא את המקסימום אחד מהשנייה. ביומיום אנחנו פחות ביחד. אני ב-90 אחוז מהיום שלי נמצא בעבודה, יש לנו ערב או נשיים שאנחנו נפגשים במהלך השבוע".
אדל: "אנחנו לא נפגשים בכלל במהלך השבוע, זאת המציאות זה החיים, אם לא עכשיו זה המאני טיים שלנו לעבוד".

אדל איזה שינוי עברת מאדל של "המירוץ למיליון". החכמת, גדלת, הפכת לאישה.
"אני חושבת שבעונה הזאת של הזוג המנצח ראו אדל שהיא קצת אחרת ממה שרגילים ובואי זה מחייב את המעמד נהייתי אמא התחלתי להבין מה באמת חשוב בסופו של דבר יש חיים אמיתיים ולא הבלוף".

איך החיים אחרי הקורונה ומאץ בעסקי המסעדנות.
מאץ': "ברוך השם יש הרבה עבודה אבל יש בעיית עובדים קשה מאד, מצריכה ממני 18 שעות עבודה. אתה עושה הכל מהכל, מלשטוף כלים להיות מלצר, ברמן ולסגור את המסעדה בלילות. יש ברוך השם עבודה. אנחנו מקווים שאנשים יחזרו לעבוד. אני חושב שהחל"ת בוטל שלושה חודשים מאוחר מדי. לחתך גיל מסויים היה אפשר לבטל הרבה לפני, אני רואה חברה צעירים שמקבלים את החל"ת שלהם ונמצאים בים, וזה לא פייר".

הזכייה היא טיפה בים?
מאץ':
"לעומת מה שהפסדנו בשנה האחרונה, זה באמת שם. אני מתפלל שהממשלה החדשה תעשה את העבודה ונראה דברים טובים".  

איך השכן שלכם, אבנר נתניהו, אתם פוגשים אותו?
אדל:
"ברור, כן, כן הוא גם הצביע לנו".

אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבנר נתניהו, נוי בר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ואתם הצבעתם גם לאבא שלו?

אדל: "כן כן האמת שכן , הצבענו לאבא שלו".

מה עכשיו, מה מכאן?
אדל:
"חופש. אנחנו טסים בסופ"ש הקרוב לנוח, לנקות את הראש. עברנו שלושה חודשים אינטנסיביים. אנחנו טסים לרודוס, צריכים חופש".

אדל חתמת בסוכנות "ייצוג 1". בליגה של הגדולים, חושבת על הנחייה?
אדל:
"זה בדיוק מה שאני הולכת לעשות עכשיו. יש בעיה בתעשייה שלנו אם יצאת מריאלטי מאד קשה להתברג בליגה של קצת יותר גדולים, אפילו לא נותנים לך את הניסיון וההזדמנות הכי קטנה. מאד קשה להכנס למקום הזה אם אין לך קשרים. אם הייתי רוצה הייתי יכולה להשתמש בקשרים אבל להגיע למשהו בזכות קשרים זה פחות בשבילי, להגיע למשהו גדול בזכות עצמי אני אוהב את זה וטוב לי. יש כרגע כמה דברים שאנחנו עובדים עליהם. אני כל הזמן אומרת אם אני רוצה אני יכולה. ואני אסובב את כל העולם ובסוף אשיג את מה שאני רוצה, אני אעבוד בזה כדי שיראו אותי במשהו יותר רציני מריאליטי".

אם יהיה הצעה נוספת של ריאליטי?
אדל: "אני לעולם לא אומרת לעולם לא, לא פוסלת כי ריאליטי עשה אותי מי שאני היום".

"האח הגדול"?
"לא, האח הגדול זה זיכרון לא טוב עבורי - לא אכנס לשם". 

ואתה מאץ'? מתאים לך "האח הגדול".
מאץ':
"לא לא, המסעדה שלי זה בדיוק כמו האישה, אסור לגעת בה אם מישהו רגע יתקרב, אני פריק קונטרול".
אדל: "אצל מאץ' נסגר העניין של הריאליטי. אין יותר ריאליטי, הטלתי וטו".
מאץ': "היא הסוכנת שלי, רק היא קובעת".
אדל:"אנחנו יודעים איך זה בארץ לוקחים מישהו אחד ואז יטחנו אותו בריאלטי, ולמאץ' יש מקור פרנסה ועבודה. יש לו משהו רציני ולהתחיל לטחון אותו בריאליטי זה ממש לא בשבילו. יש לנו מישהי אחת כזאת וזאת אני, וגם אני מנסה להתברג במקום אחר. מאץ' עשה את שלו תודה רבה להתראות, לא תראו אותו יותר בטלוויזיה". 

אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: טל חמדי)
אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: טל חמדי)

אתה מודע לאשתך? איזה אלופה הייתה בתוכנית?
מאץ':
"חד משמעית, אני יודע את הדברים האלה לא צריך משהו שיזכיר לי. לא צריך תוכניות לדעת שהאישה שלי הכי משולמת. אני יודע לי יש מה לשפר, לה יש משהו מינורי, לי יש אלף ואחד דברים לשפר, אין לך זמן בתוכנית לתת לי בשביל שאתחיל".
אדל: "בבית עם המשפחה והילדה אני שותקת בולעת רוק, סותמת, לפני הכל לשלום בית". 
מאץ': "יש זוג היום שלא שותקים בשביל שלום בית?".
אדל: "השתיקה שלי נובעת ממקום של עכשיו שנינו עצבניים. ניקח יום יומיים ונרגע ואני אגיד לו עוד יומיים מה הפריע לי, ואז זה יהיה בטון יותר רגוע מהתפרצות זעם וכע  ולכן בנישואים אני יותר מתונה. אני יודעת מתי לדבר ומתי להגיד, אבל אם אתה נסער ועצבני אתה יכול להגיד דברים מאד פוגעים ואם תחכה יום יומיים אז זה יישמע הרבה יותר נורמלי. בסופו של יום - אישה בונה אישה, הורסת. אני רוצה לבנות את הנישואים האלה בבית טוב בלי ריבים, הילדה שלנו מעולם לא שמעה אותנו רבים. יש לי קו אדום - אין אצלי צעקות בבית. אנחנו מתנהגים בכבוד אחד לשני, ואם יש משהו להגיד אחד לשני זה יקרה בחדרי חדרים ובצורה רגועה ומהמקום הזה אנחנו גדלים וצומחים".
מאץ': "אני יש לי לפעמים טמפרמנט יותר גבוה".

אמרת שלא היית יכולה לצאת עם אחד כמו עתי שולברג, שהוא מושלם מדי.
מאץ':
"עתי נסיך".
אדל: "הוא מושלם. הוא ואיגי זה סיר ומכסה - בול. כאילו הזוג המושלם, אני, אדל, לא הייתי יכולה להיות עם גבר מושלם עד כדי כך. אני אוהבת שהגבר הוא הסיי גם במקרה של איגי לעתי יש את המילה. היא מאד נלחצת, אבל עתי רוב הפעמים ממה שהיא תבקש זה הרבה 'כן כן'. הוא הרבה יותר רגוע וסבלני. אני אוהבת לריב מדי פעם".

איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים (צילום: רפי דלויה)
איגי וקסמן, עתי שולברג והילדים (צילום: רפי דלויה)

מה עם ילד נוסף?
אדל: "כרגע אני לא רוצה ילדים. כרגע כל היחס והאהבה והתשומת לב מופנית לילדה שלנו. היא נכדה ראשונה, נינה ראשונה, היא מקבלת כל כך הרבה חום ואהבה. אני יודעת שמגיע עוד ילד זה מתחיל להתחלק, כרגע טוב לי במקום שאני נמצאת בו היום. אנחנו רוצים ילד ונעבוד על זה ממש בקרוב אבל כרגע, עכשיו, היום - לא".

ומאץ' עושה מה שאת מחליטה, למה לא עשית את זה בתוכנית?
מאץ':
"לא נכון, את יודעת כמה פעמים ויתרתי לה על דברים בתוכנית? האמת גיליתי שאני בכיין בתוכנית הזאת". 

לכם היה הכי מגיע לזכות?
אדל:
"כן, כן. למה לא, הגיע לנו לנצח, בחרנו לפתוח את החיים שלנו ואת חדרי החדרים שלנו מול כל עם ישראל ולכן מגיע לנו לזכות".

הפריע לך שליהיא פרגנה לאיגי ועתי בגמר ולא בכם? מה יש ביניכם?
אדל:
"ממש לא, היה את המקרה האחרון שלה שכולם יצאו עליה, ואני הייתי שם להגן. היו לי שני ראיונות ואמרתי 'גם אני עשיתי טעויות שהגבתי ויצאתי על סלבס ואנחנו הסלב פה בשביל להרגיע, לא לפלג".

ליהיא גרינר, עתי שולברג (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
ליהיא גרינר, עתי שולברג (צילום: צילום מסך ערוץ 12)