סוף שבוע לא פשוט עבר על אייל גולן, שבמקביל לשמועות על משבר זוגיות עם אשתו דניאל גרינברג, נערכה מחאה נגדו אמש בהופעה שלו במסיבת הגאווה הרשמית של עופר ניסים ואף היו אנשים בקהל עם שלטים שסירבו לרקוד לצלילי שיריו. כזכור, את מהלך ימות השבוע שעבר בילה הזמר המסלסל במלון בתל אביב יחד עם בנו יאן גולן, מה שעורר מיד חרושת שמועות על משבר ביחסים בין הזמר לגרינברג רגע לפני הלידה השנייה הצפויה.

השמועות התחזקו כשגרינברג אף הסירה את שם משפחתו של גולן מפרופיל חשבון האינסטגרם שלה, אלא כפי שדיווחנו לכם, את מהלך הסרת שם המשפחה של גולן, עשתה גרינברג על מנת לקבל וי כחול בחשבון האינסטגרם, כי שמה לא היה זהה לשם שלה שכתוב בתעודת זהות. לכן, היא הסירה את שם משפחתו של גולן, עד שתקבל את הוי המיוחל, ואז היא צפויה להשיבו חזרה.

משבר זוגיות עם אייל גולן? זו הסיבה שדניאל גרינברג הסירה את שם המשפחה - לחצו כאן

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז לכל מעריצי הזוג שהיו מודאגים מפרידה של השניים, אפשר לחזור לנשום לרווחה, גרינברג שיתפה בשבת סרטון של גולן בבית ברחובות, מבלה בבריכה עם בתם המשותפת מיאל וכתבה "אהבת עולם", אמש היא בילתה במסיבת מצעד הגאווה בה הופיע בעלה, וגם הבוקר שיתפה תמונה משפחתית שלה עם גולן ובתם המשותפת. בנוסף, במסגרת "שאלות תשובות" שערכה בסטורי שלה התייחסה לשמועות והגיבה: 
מה שלא נכנס לנו בדלת הבית לעולם לא יפריע או הפריע. כוחה של אישה - לנעול את הבית שלה ולשמור מפני חיידקים מזיקים".

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)