המשפט להסרת האפוטרופסות של בריטני ספירס ממשיך להעסיק את העולם, ובעוד שקולם של הוריה נאלם, אם תהיתם מה אחותה הקטנה ג'יימי לין ספירס חושבת על כל המתרחש אז תתרגשו לגלות שסוף סוף כוכבת הנוער התייחסה לדיון המשפחתי שמסעיר את כולם. ימים ספורים אחרי שבריטני העידה לראשונה בבית המשפט, בבקשה להסיר את האפוטרופסות של אביה שחלה כבר למעלה מ-13 שנה, הגיע תורה של אחותה בת ה- 30 לעלות לסדרת סרטונים באינסטגרם שלה, לדבר לראשונה ולהסביר מדוע לא עשתה זאת עד כה.

"הסיבה היחידה שלא דיברתי עד עכשיו זה כי הרגשתי שעד שאחותי לא תדבר באופן פומבי ותגיד מה שהיא מרגישה ושיש לה להגיד לציבור, זה לא ממקומי לעשות זאת. עכשיו, כשכולם שמעו מה שיש לה לומר אני מרגישה שזו ההזדמנות שלי להגיד מה שאני מרגישה" אמרה ספירס ג'וניור. 

"רוצה את חיי בחזרה": בריטני ספירס שוברת שתיקה לראשונה - לחצו כאן

"מרגע שנולדתי הערצתי ותמכתי באחותי, היא אחותי הגדולה לעזאזל! לא אכפת לי אם היא רוצה להתרוצץ ביערות או להביא מיליון ילדים באמצע שום מקום או להמשיך לשלוט בעולם כמו שהיא עשתה בהמון תקופות במהלך השנים. לא משנה באיזה דרך היא תלך זה לא משפיע עלי, הדבר שהכי דואגת לו זה האושר שלה"

"אחותי יודעת אני אוהבת אותה ותומכת בה. אני לא המשפחה שלי, אני אדם אינדיבידואלי ואני מדברת בשם עצמי". עוד הוסיפה האחות המפורסמת שהיא מאוד גאה בעדות של בריטני בשבוע שעבר והיא תמיד תהיה שם עבורה. "אולי לא תמכתי בה באופן שהציבור ציפה ממני עם כל מיני האשטאגים ברשתות החברתיות, אבל אני יכולה להגיד שתמכתי בה עוד הרבה לפני שהיה האשטאג ואתמוך עוד הרבה אחרי. אני אוהבת אותה ותמיד אוהב ולא משנה מה היא תרצה לעשות - כל עוד היא מאושרת".