בצל החתונות שהיו בשבועיים האחרונים של יוצאי "חתונמי", ביניהם מאור פינקלשטיין מהעונה השלישית שהתחתן עם בחירת ליבו נטע דורון, חתונתה של רוני לוי, גם היא מהעונה השלישית שנישאה לבחיר ליבה לפני מספר ימים וגם ליאור לביא מהעונה השנייה שהתחתן והאקסית מהפורמט, שרונה מרלין (שגם היא מאורסת) הגיעה לפרגן, פגשנו את דנית ליבנת וביררנו מה מצבה.

ליבנת שמאז "חתונמי" נותרה עדיין רווקה, התקרבה מאוד ליוצא ריאליטי השידוכים של הערוץ המתחרה "אהבה חדשה", יותם ברנר. השניים הכחישו שיש ביניהם משהו רומנטי וטענו כי הם חברים טובים בלבד. ברנר אפילו נצפה צמוד להדר ברייר שנפרדה לא מזמן מדניס רוסקוב והשניים העלו את חשדם של מערכת TMI על רומן הרחק מעיני המצלמות. 

דנית ליבנת: "יוצאת עם גברים שהכרתי באינסטגרם" - לחצו כאן. 

דנית ליבנת, יותם ברנר (צילום: אור גפן,צילום מסך רשת 13)
דנית ליבנת, יותם ברנר (צילום: אור גפן,צילום מסך רשת 13)

ליבנת וברנר נפגשו באירוע השקה השבוע ולא יכלנו שלא לראות את הניצוצות שעפו באוויר. כשנשאלו מה קורה ביניהם, ענתה ליבנת: "האמת שגם אנחנו לא יודעים". "אני רוצה והיא לא רוצה", תיקן אותה ברנר. "אנחנו לא מתאימים", אמרה ליבנת. 

גבר חתיך ממשפחה טובה. מה הוא פלייר?
"לא האמת שלא ובימים האחרונים הוא הוכיח את זה. יותם הוא אחלה בחור, בחור לחתונה, פשוט לא לחתונה שלי".

מה חסר?
"לא כולם מתאימים לכולם. אנחנו חברים טובים, באמת הוא חבר ממש טוב. למרות שהוא התרחק לאחרונה".

דנית ליבנת, יותם ברנר (צילום: מערכת TMI)
דנית ליבנת, יותם ברנר (צילום: מערכת TMI)


אז מה את מחפשת דנית?
"זו שאלה ממש קשה ומורכבת. קודם כל שיהיה בן אדם טוב, שיהיה כן, שיגיד לי את כל האמת בפנים גם היא קשה. שתהיה תקשורת טובה, שיהיה שאפתן. אני האמת שפחות מסתכלת על החיצוניות, זה כן חשוב. חשובה המשיכה אבל מבחינתי שתהיה מינימלית ואני מאוד מתאהבת באופי אז הבפנוכו זה מה שהרבה יותר חשוב לי". 

מאחלים לך השנה במהרה, אמן.
"בלי לחץ אבל אמן". 

דנית ליבנת (צילום: פרטי)
דנית ליבנת (צילום: פרטי)