זוכרים איך במהלך מבצע "שומר חומות" בני משפחת חדיד היו פעילים מאוד ברשתות החברתיות ותמכו בעד פלסטין ונגד ישראל? ובכן, לא פלא שתמונה אחת תמימה שהעלה אביהן של האחיות המפורסמות בלה וג'יגי יחד עם הדוגמנית הישראלית ניבר מדר גרם לסערה גדולה ברשת. אמש, מוחמד חדיד העלה תמונה של הישראלית יחד עם עוד משתתפים ממהלך ארוחת ערב של שף מפורסם באיסטנבול והתגובות לא איחרו להגיע.

ניבר, שהייתה יחד עם בן הזוג שלה, איש העסקים המקומי בראן סוזר נראה די מחוייכת במהלך ארוחת הערב ואף ישבה די קרוב למי שקרא תיגר על ישראל לפני כמה שבועות ספורים בלבד, וככל הנראה תגובות רבות שקיבלה גרמו לה לקום לבוקר קשה שבעקבותיו החליטה להעלות סטורי בו הסבירה מה קרה.

תפנית בעלילה? מוחמד חדיד פרסם פוסט מפתיע והתחרט- לחצו כאן

"״התעוררתי לבוקר משוגע. אני רוצה להכניס את כולם לפרופורציות. אני מטיילת, מכירה, עובדת עם המון אנשים מכל העולם - מכל דת, מין, גזע, לאום וגם דעות פוליטיות. מצחיק שאני צריכה להזכיר לכם מי אני ואת עמדותיי כלפי ישראלים ויהודים. מצחיק איך נורא מהר שוכחים שגם אני הייתי חלק ממערך ההסברה למען ישראל ונגד אנטישמיות. ולא רק בזמן המבצע האחרון אלא תמיד. אני לעולם לא אתייחס לבן אדם, לא משנה מי הוא, בצורה לא מכבדת. בשביל השקט הנפי שלכם - תדעו שהוא אכן שמע את הצד שלי ודעותיי הפוליטיות. חשוב להישאר אנושיים, תפיצו אהבה ולא שנאה" .

ניבר מדר (צילום: סיימון אלמלם)
ניבר מדר (צילום: סיימון אלמלם)