במהלך תוכנית הבוקר של פאולה וליאון רוזנברג התבשרה היום (ראשון) המגישה כי סבתה סליה וייסמברג בת ה-93 הלכה הבוקר לעולמה. פאולה נטשה את השידור ולאון המשיך להעביר את התוכנית לבדו. בתום השידור פנה לצופים ובישר בדמעות על מה שאירע מאחורי הקלעים.

"חייב לשתף אתכם בדרמה שקרתה פה מאחורי הקלעים. ממש לפני שעה פאולה קיבלה הודעה שסבתא שלה נפטרה. קשה לי לא לבכות. אתמול פאולה עוד הספיקה לבקר אותה ולרקוד אותה. אלה התמונות האחרונות שיש לנו מסבתא שלה. היא הייתה אישה מהממת, חזקה, גאה, צלולה. בתקופה האחרונה סבלה מכאבים, הייתה חולה".

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: אוהד רומנו)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: אוהד רומנו)

"ברגעים אלה אנחנו עסוקים בהכנות להלוויה שלה. אנחנו מאד עצובים בלכתה אבל גם שמחים שהשתחררה מהעולם. תזכרו להיות עם אנשים שאתם אוהבים, גם אם הם בגיל מבוגר. קיבלנו תזכורת לכך שכל רגע כזה יכול להיות האחרון. יהיה זכרה ברוך", הוסיף ואמר ליאון. אתמול כאמור הספיקה פאולה לבקר את סבתא בבית החולים, כשהיא לא ידעה שזאת תהיה הפעם האחרונה שיפגשו.

היא שיתפה תמונות ברשתות החברתיות מהמפגש המרגש וכתבה: "בובה בכתה מכאב, אמרה שדי נמאס לה, ישבנו בכינו איתה. הפעלתי את הרמקול בחרתי רשימת להיטים משנות השישים בארגנטינה שתעורר זכרונות וזה עבד. אמרתי לה סבתא אני רוצה שנרקוד, היא אמרה שהיא לא מסוגלת. עניתי שאני מכירה את בובה סליה שאומרת שהיא לא מסוגלת ונראה לי שהחליפו לי את הסבתא. חיבוקים, ריקודים וגרטל כמובן, זה הקסם שקרה".

View this post on Instagram

A post shared by (@paularosenberg)