לפני שבוע שודר בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר סיפורה המרתק של כוכבת הריאליטי, אלינה לוי, שנמצאת בנתק מאביה מאז שהייתה בת חמש, אז עלתה לבד עם אמא לארץ ומאז נותק הקשר. בתוכנית, התמודדה לוי עם הפחד הגדול שלה ופגשה את אביה אחרי 25 במהלכם לא נפגשו.

 "הזיכרון האחרון וכמעט היחיד שיש לי מאבא שלי הוא מלפני 25 שנה. הייתי בת חמש ואמא ואני ברחנו ממנו למקלט לנשים מוכות. מאז פשוט ניסיתי לשכוח אותו. שנים כעסתי עליו, על האלימות ועל זה שנטש אותי ובגלל זה לא רציתי לחפש אותו, להכיר אותו. אבל עכשיו הבנתי שאני לא יכולה יותר להדחיק".

אלינה לוי חושפת: "קרועה בין הפחד מהאיש המסוכן שהוא אבא שלי, לבין הרצון לקבל חיבוק" - לחצו כאן

אלינה לוי (צילום: צילום מסך קשת 12)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך קשת 12)

לוי, התארחה בתוכנית הרדיו של איריס קול ב-103FM וסיפרה מה קרה מאז שידור התחקיר. "זה היה משחרר הרגשתי שאני יוצאת מהארון, רציתי לצאת מהחושך עם הסיפור הזה. כל כך הרבה שנים ניסיתי להרגיש רגילה או נורמלית שלא יראו את הילדה הזאת. זה היה מאוד משחרר ומשמח" אמרה.

זאת הצפה מטורפת את זיכרונות קשים שאנו הרבה פעמים שמים בצד. היו פעמים שאמרת למה אני צריכה את זה?

"היו יותר מדי פעמים כאלה שאמרתי למה אני עושה את זה, אך אני חייבת לציין שהגעתי לצילום מאוד מוכנה. הרגשתי שזו נקודת השיא. כל פעם שהיו לי את הספקות העצמיים, הזכרתי לעצמי שאם יש את הנקודה, שאנדרי, אבי הביולוגי,בחר לפנות אליי ואני מתעלמת, אני בעצם ממשיכה את גלגל הכעס. אעני רוצה להרפות מכל כעס בחיי. אנחנו כן בקשר מכבד דרך הרשתות החברתיות, ומדי פעם שולחים אהבה ופרגון. אבל כל אחד נמצא בחייו ואין תקשורת רגישית מעמיקה. במובן מסוים ורחב ויתרתי על דמות אב. אם בהגדרה אבא זה דבר מחבק ותומך, אז זה לא תפקידו בחיי. הוא אדם עבר המון טראומות ולא טיפל בזה, ומה שאני יכולה לעשות הוא לטפל בעצמי ולא בו".

אלינה לוי (צילום: אביעד זיסמן)
אלינה לוי (צילום: אביעד זיסמן)

על החוויה שלה בהישרדות סיפרה: "זה היה בשבילי דבר מאוד מרגש, כי לא משנה מה אמרו לי וכמה ניסו להקטין, אני הייתי בשלי והאמנתי בדעה שלי. זה היה מאוד מעצים בסופו של דבר, אני מאוד נהניתי מהחוויה, מהטבע ומהמשחק, ולא נתתי לאנרגיות של אחרים להרוס לי את החוויה".

והתייחסה גם לסדרת הרשת 'גיבורים - מהדורה מוגבלת' בה היא מככבת ואמרה: "אני מרגישה שהסדרה היא הגשמת חלום לכל הנוגעים בדבר. זה באמת כמו לידה, היוצרים יצרו משהו מרעיון שהיה להם למציאות. כשאני מדברת על זה, כל פעם יש לי צמרמורות. היה מדהים להיות על הסט".