אחרי חילופי הדברים הקשים, הסכסוך הממושך והמתוקשר בין האב והבן המפורסמים, הראיון של בן אל במהדורת החדשות והתגובה הקשה של שימי לדבריו, הגיע הפיוס המיוחל.

הבוקר זה סופסוף קרה, על דלתו של תבורי התדפק לא אחר מהאבא והסבא של תו, שימי תבורי. בן אל הנרגש קיבל את אביו בזרועות פתוחות ואף יצא להגנתו כשתיעד תמונה מרגשת לרשתות של אב ובנו בארוחת ג'חנון שנאפה במו ידיו של בן אל.

הסכסוך המשפחתי שהפך למתוקשר הסתיים ברשתות, כשבן אל שיתף תמונה חמה של השניים מחובקים.  לצד התמונה כתב את הדברים הבאים: "השעה 11 בבוקר שומע דפיקות בדלת, תו צרח אני פותח אני פותח.. ופתאום אני שומע "שלום" זה סבא שימי. חשבתי שאני חולם".

"לא ידעתי איך להגיב לסיטואציה, לא האמנתי שזה קורה", כתב בן אל. "אפשר להגיד שזה הבוקר המאושר בחיי מאז הלידה של תו. יצא לנו קצת לשבת וקצת לדבר, יצא לנו אפילו לאכול ג'חנון ביחד".

הוא הוסיף: "הוא סיפר לי משהו חמור מאוד שקורה. ואותו הייתי רוצה לשתף אתכם גם. אני מעריך מאוד את האהבה שלכם אלי באמת מהלב! בחיים לא הרגשתי כ"כ נאהב ושוב אני מעריך את זה! אבל לפעמים יש גבולות שאנשים חוצים שהם לא לעניין בכלל".

"אבא שלי סיפר לי שהוא מקבל קללות ואיומים ומאוד קשה לו עם זה, אבא שלי בן אדם מבוגר והוא לא באמת יודע להתמודד עם דברים כאלה. אני יודע שאתם מנסים "להגן עלי" אני מעריך את זה אבל שוב לא על חשבון לפגוע בבן אדם אחר. במיוחד לא באדם שכלכך חשוב לי".

בן אל סיכם: "יש משפט שאני מאמץ כבר שנים. ואשמח מאוד שכל אחד ואחת מכם יפנימו אותו. תמיד תנסו להיות בצד השני, 'אל תעשה לחבריך מה ששנוא עליך'. תודה אבא".

בן אל מספר על האיחוד עם אביו שימי  (צילום: אינסטגרם בן אל)
בן אל מספר על האיחוד עם אביו שימי (צילום: אינסטגרם בן אל)

שותפו המוזיקלי של בן אל, סטטיק, הגיב לאירוע המרגש וכתב: "עצוב להגיד, אבל אני לא מאמין למה שאני רואה! ראיתי את התמונה הזו והברזים מתחת לעיניים התחילו במיידי לעבוד הכל הכח. אני אשכרה בוכה מהתרגשות!!"

"בן בון, אח יקר, אני יודע כמה הסיפור הזה היה כבד עלייך, אני ראיתי גם את הדמעות שאף אחד אחר לא ראה. אני כל כך מאושר בשבילך. אני גאה בשניכם על היכולת להתגבר ולדבר. שמתם הכל בצד וזכיתם שוב אחד בשני. מי כמוני תמיד אומר שאין דבר חזק ממשפחה. משפחת תבורי נולדה מחדש היום. מאושר מאושר מאושר".