כוכב דרמת הפשע "השוטרים" שלומי יפרח המגלם את העבריין מאור עזרא חשף הלילה בפוסט ארוך, שהוא יוצא לדרך חדשה לאחר שחווה התמוטטות נפשית ופיזית, התקפי אסטמה וחרדה בשלושת החודשים האחרונים. יפרח מדבר בגילוי לב על החובות הגדולים, על השכר הנמוך שהוא קיבל מהצילומים לסדרה, ועל שתי העבודות שניהל במקביל, עד שכבר לא יכל יותר לשאת את העומס, וכעת הוא יוצא לדרך חדשה - הרצאה והצגה חדשה בהשתתפותו ב"הבימה".

שלומי יפרח קיבל תגובות רעות על המשקל של אשתו והחליט להגיב בזעם - לחצו כאן

שלומי יפרח וארוסתו טליה (צילום: אור גפן)
שלומי יפרח וארוסתו טליה (צילום: אור גפן)

"אני אומר היום שלום למיכליות החלב, לגבינות ולפיסטור ובעזרת ה׳ הולך לדרך חדשה בחיים. התמונות מספרות את המסע שלי בשנתיים וחצי האחרונות." כתב יפרח והוסיף "עבדתי, בזמן הצילומים עבדתי, אחריי יום צילום ולפני יום צילום עבדתי, אחריי לילה שלם בצילומים אני עבדתי, שכולכם ישבתם בבית וראיתם אותי בטלוויזיה אני עבדתי. בין ראיון לראיון אני עבדתי, בין סרטון ברכה לסרטון ברכה הורדתי עוד ועוד שקים של 25 ק״ג במכונה".

"לא הרשיתי לעצמי לנוח, עד שבסוף התמוטטתי, שלושה התקפי אסטמה והתקף חרדה בפחות משלושה חודשים. לא נתתי ל״פרסום״ להפיל אותי, כל הזמן התכוננתי לשקט שאחריי שהוא פה ותאמינו לי הוא ארוך ומייגע. כל הזמן החתונה והזוגיות היו בראש שלי, המשפחה התשלומים החובות שצברתי בגיל צעיר ועדיין משלם אותם. מי שחשב שעל תפקיד בטלוויזיה אפשר לשבת בבית טעה ובגדול. אני יכול לספר לכם שיותר מ70 אחוז מהכסף שקיבלתי בצילומים הלכו לכל גוף אפשרי במדינה, אז המשכתי לעבוד ונשארתי קירח משני צדדים כי אני מפסיד ימי עבודה - מפסיד כסף כי במדינה הזאת אי אפשר להתפרנס- הבריאות שלי מדרדרת והזוגיות שלי אוכלת סטירה. אז זהו שזה נגמר, אני הולך לדרך חדשה! עם ההרצאה שלי ״המעז מנצח״ עם ההצגה החדשה ב״הבימה״, עם הלב והחלום והאישה היקרה שלי שדוחפת אותי בכל הדרך הזאת והכי חשוב? עם אבא שבשמיים,כי אין עוד מלבדו.הקורונה דופקת לנו בדלת ופעם ראשונה בחיים שלי שאני הולך אל הלא נודע כי אין לי מושג מה יהיה עם עולם התרבות. עד עכשיו הבאתי לכם גבינות טעימות הביתה- מעכשיו רוצה להביא לכם הצגות, סרטים והרבה תרבות תודה תנובה, היית לי בית! מקווה שאצליח בדרכי שלי ולעולם לא נתראה".