בעוד שרית פולק אשתו נמצאת ב"אח הגדול", סטטיק נותר לבדו וחווה לא מעט משברים מאז שעזבה את הבית. חוץ מהבדידות אותה הוא חווה נאלץ סטטיק להתמודד עם חרדה והפחדים להידבק בקורונה עם עליית התחלואה. רגע אחרי ששהה לצדה של נועה קירל איתה הופיע במופע משותף, נאלץ כמו כל המשתתפים לעבור בדיקת קורונה. בסרטונים שהעלה בעודו מחכה לתשובה לבדיקה הביתית שערך כתב: "כמות המאומתים שהייתי לידם בזמן האחרון מביאה את זה למצב שזה מרגיש כמעט בלתי נמנע. תוסיפו לזה את הלבד ואת החרדה וקיבלתי תמהיל בעייתי להתמודד איתו. זה כמעט כאילו שאני מחכה לרגע שיגידו לי שזה הגיע גם אלי. ולא אשקר זה מפחיד". 

"היום קמתי קצת מרגיש לא טוב" הוסיף סטטיק "לא יודע כבר אם זה הראש עובד על הגוף או הגוף על הראש. מה שבטוח קשה לי במציאות הזו. לפעמים המתנה שלך היא גם הסכנה שלך" אמר וגרם לנו לתהות האם מדובר בקריירה המצליחה שלו.

בזמן שאשתו באח הגדול: סטטיק עובר אירוע קשה - לחצו כאן

סטטיק, שרית פולק (צילום: יוסי מויאל)
סטטיק, שרית פולק (צילום: יוסי מויאל)

כזכור רק לפני כשבוע וחצי שיתף סטטיק עם עוקביו כי הוא עובר התקף חרדה קשה וכתב: ""אומרים שחרדה מגיעה דווקא כשאנחנו במקום טוב. עובר עם עצמי בוקר קשה. הלבד, העומס המבורך, המחשבות. התקפי חרדה מגיעים בכל מיני צורות וסוגים אבל כזה עוד לא היה לי".