בסוף השבוע האחרון התארח ליאור נרקיס באולפן של אופירה וברקו ושיבח והילל את אשתו ספיר בתוכנית, אלא שלמחרת יחסיהם עלו על שרטון במריבה קולנית מול חברים. זו לא הפעם הראשונה שהשניים חווים משבר ביחסים, וכזכור לפני כשנתיים השניים היו בקשיים ושאף כללו הסרת עוקב אחד מהשני בחשבון האינסטגרם אלא שמאז הזוג יישר הדורים ומאז נרשם שקט בגזרה. 

אבל אתמול, כך דווח במדורי הבידור, חברים שהוזמנו למסיבה בביתם של בני הזוג נרקיס נקלעו למריבה רצינית בין השניים, מה שגרם לסיום המסיבה, האורחים עזבו את המקום והותירו את הזוג לבדו. נרקיס מאד כעסה במהלך המסיבה, צעקה על ליאור בפני כל האורחים והשליכה פריט יקר לבריכת השחייה.  

אחרי המשבר עם אייל גולן: דניאל גרינברג חושפת את התכניות לעתיד - לחצו כאן

ליאור נרקיס  ואשתו ספיר(צילום: ארן חן צלמים)
ליאור נרקיס ואשתו ספיר(צילום: ארן חן צלמים)

זה לא נגמר שם כי המריבה הגיעה לרשתות החברתיות כשכל אחד מבני הזוג הסירו עוקב אחד לשנייה, בדיוק כפי שעשו לפני שנתיים וכפי שנוהגים הצעירים של היום. מקורבים לזוג מדווחים שמדובר בפיצוץ גדול שהיה בין בני הזוג, אבל זה באותה נשימה הרגיעו ואמרו כי "המצב יירגע בקרוב מאוד או שכבר נרגע". ובאמת לפני דקות אחדות השניים השיבו "עוקב" אחד לשניה בחשבון האינסטגרם.

עופר מנחם מנהל יחסי ציבור של ליאור נרקיס מסר: "אכן היה ויכוח רגעי בין השניים כמו כל זוג אוהב שהסתיים בחיבוק והשניים מוסרים שבוע טוב ומבורך".

ליאור נרקיס (צילום: אלירן אביטל)
ליאור נרקיס (צילום: אלירן אביטל)