כמו רבים מאזרחי המדינה שחוששים מהסגר הצפוי בחגים הקרובים וממקור פרנסתם, גם כוכבת הילדים מיקי מוכתר מודאגת מהמצב. לא רק מהקורונה והתחלואה הגואה אלא מהמצב הכלכלי וההופעות שצפויות להתבטל.

בפוסט אמיץ חושפת כוכבת הילדים שהיא חוותה בעבר התקפי חרדה והמצב והחוסר וודאות מחמירים את המצב, תוך שהיא מעבירה ביקורת על התקשורת שממלאת את המסך בפחד וכאוס מוחלט ולא נותנת מענה למצב הנפשי כמו שהיה במלחמת המפרץ, שעל תקן המרגיע הלאומי היה את נחמן שי. "זהירות תמונה פוטוגנית. המלל פחות", כתבה מוכתר. 

מוכתר הוסיפה וכתבה: "במלחמת המפרץ הייתי בת 11. מפחדת להיות בממ"ד ולשים את המסכה המלחיצה. אבל אז הייתי רואה את נחמן שי. ונרגעת. הייתי ממש מחכה לו על המסך ילדה בת 11. הפעם במלחמה הזאת של הקורונה אין לנו כזה. יש רק כאוס וחוסר ודאות איומים. הפחדות. אני כבר ילדה גדולה ואני לא מצליחה לתפקד ככה. מנסה להאמין שזה לא פוליטי ובאמת חושבים על טובותינו. אני מודה שאני בדרך כלל אופטימית. מנסה למצוא את האור בחושך אבל אז אני קוראת חדשות. ושוב זה מתחיל. נכון שמבטלים לי כבר מופעים - בטח כולם רואים חדשות. למה אין לנו נורמליזציה בתוך הדבר הזה?".

"מעבר לפן הכלכלי והוא עצום, יש פה פן נפשי שאף אחד לא נותן עליו את הדעת ולא מבין איזו השלכות קשות יש ויהיו עלינו. חוויתם פעם התקף חרדה? אני כן. בתקופות כאלה זה מתגבר. יכול להיות שמחר בבוקר שוב הכל ייעצר. ושוב רעש. ואז שקט מהלא נודע. מהמהות שלנו. הייתי שמחה לראות על המסך שלנו גם דאגה לנפש, לא רק מספרים וגרפים. להבין שהקורונה עומדת להישאר כאן ולא להיעלם. לחיות איתה ולתת מענה לנפש. כל נשמה הכי חזקה בעולם אחרי שנה וחצי כאלו טבעי שתיפול. לא לכולם יש את המעטפת שתעזור להם. אם תראו כאלה, תהיו הנחמן שי שלהם".

מיקי מוכתר, מיכל הקטנה (צילום: ענת מוסברג)
מיקי מוכתר, מיכל הקטנה (צילום: ענת מוסברג)