בשעות הלילה המאוחרות הוכתה הביצה בשברון לב גדול כשהזמרת וכוכבת "הכוכב הבא" שהתמודדה בגמר הגדול מול מאיה בוסקילה, שפיטה וקובי מרימי, הלכה לעולמה בגיל 23 בנסיבות טראגיות. הזמרת תמר "טאי" עמר נמצאה ללא רוח חיים בבית הוריה במושב בצפון הארץ, המקרובים והמשפחה קיבלו את הבשורה הקשה בתדהמה גדולה.

תמר ''טאי'' עמר (צילום: רונן אקרמן,יחסי ציבור קשת 12)
תמר ''טאי'' עמר (צילום: רונן אקרמן,יחסי ציבור קשת 12)

טאי שהשתתפה כזכור גם בעונה השלישית של "דה וויוס" והגיעה למקום השני ובעונה השישית של "הכוכב הבא" תובא היום למנוחות בבית העלמין שלומי. שבועיים לפני מותה העלתה תמונה שלה לרשתות וכתבה "תגידו ממה אתם מפחדים?". קרן פלס שופטת "הכוכב הבא" היא הראשונה מצוות השופטים והמנחים של הריאלטי התייחסה לבשורות הקשות וכתבה מילות פרידה:  שמעתי עכשיו על הטרגדיה הנוראית שקרתה לילדה המהממת הזאת. מחבקת את המשפחה ברגעים הקשים האלו, הבאתם לעולם פלא והעולם היום שבור לרסיסים על אובדן בלתי נתפס".

אחרי האשפוז: קרן פלס עושה חשבון נפש - לחצו כאן

גם המנחה אסי עזר העלה לאחרונה התייחסות וכתב: "טאי הייתה אחת המתמודדות האהובות עלי בעונה השישית של 'הכוכב הבא' היה לה קול מלאכי וים של כישרון. גם המון כנות הייתה בה וצניעות, וכולנו מכבשנו. הידיעה על מותה שוברת את הלב, ומרסקת. אני רוצה למסור את תנחומי למשפחה. העולם איבד היום כישרון ענק אבל טאי לגמרי השאירה בו את החותם שלה". גם סטטיק כתב ואמר:" הלב מרוסק, חדשות איומות. נוחי בשלום ילדה מוכשרת שכמוך".

מקשת 12 וטדי הפקות נמסר: "אנו כואבים את מותה של תמר (טאי) ז"ל, שהיתה מהמתמודדות המוכשרות והמיוחדות שהשתתפו בתכנית. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחת עמר, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

קרן פלס (צילום: קשת 12,צילום מסך)
קרן פלס (צילום: קשת 12,צילום מסך)