מזה שש וחצי שנים שהזמר מוש בן ארי מנהל זוגיות יציבה עם ג'ני זבישה הצעירה ממנו ב-25 שנים, כשלפני שנתיים הזוג התארס. מאז ועד היום נאלצו הזוג להתמודד עם לא מעט ביקורת נוקבת על פער הגילים בין השניים, לרוב שמרו על שתיקה וניסו להתעלם מרעשי הרקע שלא פגעו באהבתם. 

אבל פוסט אחד הצליח לעורר את זעמה של זבישה שאיימה בתביעה והשיבה מלחמה. בפוסט שפורסם בקבוצת פייסבוק הנקראת "הפשוטעות" המונה למעלה משמונים אלף עוקבים, התפרסמה תמונה של זבישה ובן ארי יושבים זה לצד זה, כשהזמר מניח את ראשו על ארוסתו היפהפייה. לצד התמונה נכתב: "כשאבא שלי מעלה תמונה אחרי שאני יוצאת פעם ראשונה הביתה מטירונות 02 וכותב: 'הלוחמת שלי בבית'". 

מוש בן ארי בחתונת אלי פיניש (צילום: אמיר מאירי)
מוש בן ארי בחתונת אלי פיניש (צילום: אמיר מאירי)

זבישה לא אהבה את הבדיחה העוקצנית ויצאה למתקפה כמו לוחמת שחזרה מהטירונות: "כבר שעה שאני מתלבטת אם להגיב בכלל לדבר הזה או פשוט להתעלם. למרות שאני תמיד בוחרת להתעלם מלשון הרע, הפעם אני כן בוחרת להגיב. כי זה פשוט לא מצחיק בשום צורה. ואם יש אנשים שזה כן מצחיק אותם אז לא הבנתי מי בחר בשבילי לשמש מופע בידור".

כתבה והוסיפה: "באיזה רשות אתם לוקחים תמונה שאני מעלה לפרופיל הפרטי שלי ועושים ממנה צחוק להמונים? מאהבה שלי? הבנתי כבר שיש אנשים קטנים בעולם שלנו שלא יכולים להכיל את העובדה שאהבה קיימת בכל הסוגים והצבעים, שלאהבה אין גיל ובמקרה שלנו זה כבר עובד כמעט שבע שנים. וגם אם זה לא היה שורד שבועיים, זה לא נותן לגיטימציה לאף אחד להעביר ביקורת או לעשות מהרגש שלנו צחוק ברשת. זה לא עניינכם בשום צורה ואף אחד לא שאל לדעתכם או לרשותכם, הזיה איך שאתם מרשים לעצמכם לשפוט בכזאת קלות משהו שאין לכם שמץ של מושג לגביו. ואם היה לכם מושג והייתם מכירים אותנו כזוג לא הייתם צוחקים, הייתם רוצים בדיוק את מה שיש לנו".

מוש בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מוש בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"המשפחות שלנו והחברים שלנו ואלה שכן מכירים את מערכת היחסים שלנו, רק תומכים במערכת היחסים שלנו יותר מכל מערכת יחסים קודמת שהייתה לנו. הם גם יעידו שאנחנו מוציאים את הצד הטוב ביותר אחד מהשני. שזאת כל המהות של הדבר הזה שנקרא אהבה. אז מי אתם בכלל? יש דברים שלא צוחקים עליהם, ואם אין לכם משהו טוב להגיד אז פשוט אל תגידו, יצאתם לי מכל החורים כבר".  בנוסף תייגה את העמוד פייסבוק שהעלה את הפוסט והזהירה כי אם היה לה יותר זמן פנוי וכוחות נפשיים היא הייתה תובעת על הוצאת דיבה ומראה מי הלוחמת שחזרה מטירונות 02. 

מוש בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מוש בן ארי, ג'ני זבישה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)