בתחילת החודש צעדו בשביל החופה הפאוור קאפל של עולם הילדים, אליאנה תדהר ולי בירן, נשבעו אמונים והפכו לבעל ואישה בחתונה נוצצת. כעת, שלושה שבועות אחרי שספרו את הצ'קים וחגגו ירח דבש רומנטי בישראל, מסכמת תדהר את החוויה מהחתונה, את הרגעים המרגשים וגם חושפת תוכניות לילדים.

תדהר אפשרה לעוקביה לשאול אותה שאלות בנוגע לחתונה והשיבה על כל אחת מהן. כשנשאלה האם היחסים השתנו בעקבות החתונה, השיבה: "יש איזו תחושה שאי אפשר להסביר אותה, משהו מרגיש יותר שלם, יותר מחויב, יותר מחובר אחד לשני, ואני אוהבת את זה מאד". כשנשאלה האם הייתה בלחץ לפני החופה, השיבה: "הייתי ממש רגועה, כל היום הזה עבר באנרגיות טובות ומצחיקות".

אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: עידן חסון)
אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: עידן חסון)

על הרגע הכי מרגש ביום הגדול, כתבה: "יש רגע אחד שמבחינתי התחברתי למהות, כשעמדתי עם ההורים שלי ומשעתי את השיר חופה שלנו מתחיל, חייכתי חיוך ענק והשנייה אחת התמלאתי באושר הכי גדול שהרגשתי בחיי". על הרגע שבו הכי נהנתה בחתונה, כתבה: "נהנתי מכל חלק וחלק, בחופה הרגשתי הכרת תודה וחיבור עמוק לעצמי וללי, במסיבה הרגשתי כאילו אני עפה בתוך עננים של אהבה מכל האנשים שהקיפו אותנו, וביום שאחרי כשקמנו עם המשפחות שלנו והחברים הרגשתי הכי בית שאפשר. היום הכי טוב בחיים שלי". כשנשאלה על ידי עוקביה מתי ילדים השיבה: "הופה אהבתי, ישר לעניין, תנו לי עוד קצת לרחף על האנרגיות מהחתונה?".

לי בירן, אליאנה תדהר (צילום: אינסטגרם)
לי בירן, אליאנה תדהר (צילום: אינסטגרם)