פחות משבועיים חלפו מאז יצא אורן חזן כמנצח של העונה האחרונה של "האח הגדול" וגרף לכיסו רבע מיליון שקלים מכספי הזכייה ועוד סכום פעוט משוער של חצי מיליון שקלים על השתתפותו בריאלטי. אז מה יעשה חבר הכנסת לשעבר עם כל מאות אלפי השקלים החדשים שיכנסו לחשבון העובר ושב שלו, סכום שלא זכה לקבל בקריירה הפוליטית שלו?

אורן חזן (צילום: אור גפן)
אורן חזן (צילום: אור גפן)

תפסנו את חזן מנסה להתרגל לסטטוס החדש שלו כזוכה העונה באירוע ברית של בנו של איש העסקים יוסי לוי בגני התערוכה בתל אביב. חזן התייצב מול עדשות המצלמה וכשנשאל מה יעשה עם הכסף השיב: "אנחנו לא מתעסקים בכספים, אבל כן לכבוד החגים ננסה לשמח כמה שיותר אנשים, אנחנו נתרום את חלקנו ותעשו כך גם אתם, ובעזרת השם גם נזכה להכניס בחג ספר תורה ונזמין אתכם לשמחה הגדולה".

עוד סיפר חזן "היה לי חשש מאד גדול מהכניסה, הרבה מאד שנים הייתה מין תדמית שהתקשורת רצתה לייצר לי ואני תמיד רציתי לשבור אותה. ותודה לאח הגדול שנתן לי את ההזדמנות לנפץ אותה. אני לא גדול, אני איש פשוט, תמיד הייתי ותמיד אמרתי שזה לא פשוט להיות פשוט, אני אעשה הכל כדי לא לאכזב את עצמי כדי שתיהיו גאים ועכשיו משהגענו לאן שהגענו בזכותכם אני אעשה הכל כדי לא לאכזב אתכם. כל החיים ממשיכים בתנועה לכבוש פסגות אבל הכל בנחת וברוגע".

אורן חזן, יוסי לוי (צילום: אור גפן)
אורן חזן, יוסי לוי (צילום: אור גפן)

חזן שנהנה מדקות התהילה שלו וממתין עכשיו להצעות לקמפיינים בעקבות הריאליטי, נשאר עד השעות הקטנות של האירוע חילק חיוכים, פגש את דודו אהרון ותיעד את המפגש לסלפי משותף. עוד בלטו באירוע הזמרת נסרין קדרי, ח"כ והשורדת בדימוס נאווה בוקר, ירון אילן, ניסים גרמה, דורון מירן , אופיר אקוניס, משתתפי הפרויקט של רביבו ואחרים. 

נסרין קדרי (צילום: אור גפן)
נסרין קדרי (צילום: אור גפן)

נאווה בוקר (צילום: אור גפן)
נאווה בוקר (צילום: אור גפן)

דודו אהרון (צילום: אור גפן)
דודו אהרון (צילום: אור גפן)

ניסים גרמה (צילום: אור גפן)
ניסים גרמה (צילום: אור גפן)