שלושה חודשים אחרי שצעדו בשביל החופה, קסניה טרנטול ובעלה הטרי כרמי עמר המבוגר ממנה בשני עשורים, החליטו להיפרד. טרנטול בת ה-31 עזבה את ביתו של עמר בן ה-51 ועברה להתגורר בבית הוריה בחג האחרון. טרנטול לא הגיבה לפרידה, אלא שכעת מגיב לראשונה הבסטי של טרנטול מבית האח הגדול דודו כהן מעפולה ומשתף בפוסט שמנסה לרומם את חברתו הטובה.

בתמונה ששיתף עם טרנטול כתב: "העבר נמצא בראש שלך, העתיד נמצא בידיים שלך. תמיד תזכרי שהמצב הנוכחי שלך הוא לא היעד הסופי שלך. הטוב ביותר עבורך עוד יגיע. כשהחיים מביאים עימם רוחות של שינוי שכמעט מעייפים אותך, תדעי זה לטובתך, תשתני, תזרמי עם החיים, הם בעדך לא נגדך. לפעמים הזמן בוחן אותנו, מניח לרגלנו מכשולים, אך לנו יש את הכוחות להתמודד וללמוד מהם", וסיים בדברים: "טרטנול שלי, אני אוהב אותך".

כזכור, טרנטול ועמר התחתנו לפני כשלושה חודשים באולם האירועים "קאי" בנוכחות החברים הטובים מהתעשייה, ביניהם גם דודו כהן והוריו של האקס מבית "האח הגדול", עמרי בן נתן, ששהה באותו הזמן בחופשה בחו"ל עם חברתו הנוכחית. השניים אפילו נאלצו להתמודד עם שמועות הריון בזמן חתונתם אך הבהירו כי הם לא בהריון, וטוב שכך. 

קסניה טרנטול, כרמי עמר (צילום: שי אשכנזי)
קסניה טרנטול, כרמי עמר (צילום: שי אשכנזי)