העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" עדיין מככבת על המסך שלכם מדי שבוע, ובעוד שאתם עדיין מנסים להבין איזה מהקשרים יחזיקו מעמד בחיים האמיתיים ואילו לא, נראה שיש גולשים אדוקים שעלו על פרט מטורף ואנחנו ממליצים להם לנסות להתקבל למוסד. כוכבת העונה ניצן שיק העלתה בחג האחרון לרשתות החברתיות תמונה שגרמה לעוקבים הסקרנים ולצופי חתונמי המושבעים, לחשוד כי ניצן ומנו כהן עדיין יחד כזוג, גם אחרי שצילומי התוכנית נגמרו.

נשארו יחד? איתמר עמי וקארין שניידרמן נופשים מעבר לים - לחצו כאן

לא משאירים אותה לבד: ההפתעה ש"חתונה ממבט ראשון" מכינים למנור - לחצו כאן

בעוד ששיק שיתפה תמונה שלה עושה סלפי עם בחורה אנונימית כשברקע נראה גג בניין אדום, זהה לגג בניין שנמצא בסמוך לדירתו של מנו , באותה שעה בדיוק שיתף מנו תמונה שלו עם גבר אלמוני, חברו הטוב, מסוכה שנבנתה בגג ביתו. ברפרוף מהיר ברשתות החברתיות של שני האלמונים שתועדו מבלים עם מנו וניצן, ניתן מיד לראות שהם זוג בעצמם, מה שאומר, שניצן בילתה בביתו של מנו בחג האחרון והם בילו יחד עם הזוג המדובר רק שכל אחד מהם שיתף תמונה עם אחד מבני הזוג בנפרד כדי שלא יחשדו שהם יחד.

ניצן שיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניצן שיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מנו כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מנו כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבניין שברקע היה נראה עד כדי כך מוכר, כך ששיטוט קצר בארכיון של פרקי העונה העלה תיעוד מגג הבניין של מנו, בו ניתן לראות את אותו בניין בדיוק המופיע ברקע הסלפי שעשתה ניצן. אז האם מנו וניצן שיק בילו יחד את החג האחרון נראה שכן,  אך האם הם עדיין ביחד? כנראה שנצטרך לחכות ולראות.

הבית של מנו (צילום: צילום מסך קשת 12)
הבית של מנו (צילום: צילום מסך קשת 12)