אחד הזוגות הבולטים בעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" הם איתמר עמי וקארין שניידרמן שסופגים הרבה אש וביקורת מקהל הצופים. איתמר נאלץ להתמודד עם ביקורות קשות ברשתות החברתיות בעקבות היחס שלו לקארין והדרישות ממנה, ביניהן שתלבש טרנינג בבית או על כך שלא לוקחת חלק במשימות הבית. 

את חגי תשרי העביר איתמר רחוק מעיני המצלמות ודעת הקהל הציבורית בחופשת יורו טריפ מלאה נופים קסומים, שטיילה גם היא באירופה, אך בספרד בלבד. איתמר החליט לא להישאר אדיש לביקורת והגיב ברשתות החברתיות בדרכו שלו. 

נשארו יחד? איתמר עמי וקארין שניידרמן נופשים מעבר לים  - לחצו כאן

איתמר עמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתמר עמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"טוב, זהו נגמר הג'ט לג וחזרתי מהטיול. כמות הנופים והחוויות עוד שוקעת ומתעכלת, אבל איזה מדהים היה. חזרתי לארץ, למציאות, לעבודה ולבית שאני מאוד אוהב (ידעתם שאני אוהב את הבית??) הבית הוא לא ארבעת הקירות שלי (וגם לא הטרנינג), הבית הוא חברים וחברות שלי (וואללה- התגעגעתי!), האוכל של אמא, קרלוס הכלב, כדורסל בפארק, ארוחת צהריים עם חברים במשרד, בירה בערב, מאמן שקורע אותי כי שתיתי בירה אתמול בערב. המקום האמיתי שלנו, הכנה שלנו שאנחנו פשוט הכי אנחנו בו.

"לצד השגרה אני מודה שאני עובר ימים מורכבים. אני לומד כמה היד יכולה להיות קלה על המקלדת וכמה קל לשחרר לעולם פייק ניוז, כמה קל להשלים פערים בשיפוטיות שאינה מבוססת במציאות כלל. אני רוצה לומר תודה לכל התומכים ביניכם. אני מקבל המון תמיכה בקרב האנשים המדהימים בחיי, פה וברחוב. אתם עושים את החוויה כיפית ומזכירים לי שיש ריאליטי, ויש את החיים. תמשיכו להיות טובים אחד לשני".

איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
איתמר עמי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)