חודשים מלאי עליות ומורדות רגשיות עברו על הזמר בן אל תבורי, שדיבר בפתיחות ושיתף את עוקביו בילדות קשה שהייתה לו ועל מערכת היחסים המורכבת עם אם בנו, אורטל עמר, תוך שהוא מאשים אותה בניכור הורי וסחיטה. אם זה לא מספיק, על הדרך הספיק לריב עם אימו אביבה תבורי ולהסיר לה עוקב בעקבות התגובה שלה לראיון שאחותו בת אל עשתה. 

בן אל תבורי (צילום: דנה קופל)
בן אל תבורי (צילום: דנה קופל)

בן אל תבורי: "מעדיף שלעולם לא להיות בקשר עם אורטל" - לחצו כאן

"כל מה שהשגתי זה בזכות עצמי": אורטל עמר על היחסים הקרים עם בן אל תבורי והחלום המקצועי המפתיע - לחצו כאן

אלא שנראה כי הזמר עשה חשבון נפש גדול עם עצמו במהלך שהותו בשבועות האחרונים בארה"ב והחליט לפתוח דף חדש, לא לפני שהוא התנצל בפני אורטל ובפני כל מי שנפגע ממנו מהדברים הפוגעניים שכתב. ואיך הוא עשה זאת? שוב ברשתות החברתיות כמובן.

"לפעמים צריך רגע לעצור ולחשוב להפנים ולקבל את כל מה שנשלח לנו בחיים. לדעת לסלוח, לכבד, ולהעניק כמה שיותר. אז זה הרגע שלי" כתב בן אל והוסיף "יצא לי לשבת עם עצמי המון בתקופה האחרונה, חשבתי, התגעגעתי, והחלטתי לפרוק הכל. אם אי פעם היססתי שחלומות מתגשמים, היום אני אומר בפה מלא שכן. אני רוצה לבקש סליחה מאורטל אם היא נפגעה מהמילים שכתבתי, בסופו של יום יש לי ילד מדהים ממנה, אז סליחה. השנתיים האחרונות היו נורא קריטיות לנפש שלי, חרדות, דכאונות, חוסר מודעות, מה יהיה ומה יקרה, הכל צף. למדתי להתגבר עליהן עם עצמי , נסו לתקן את מה שנשבר לכם בפנים, פשוט תיהיו אתם. אם פגעתי במישהו אני מצטער מעומק ליבי, כיום אני מרגיש בן אל חדש, בוגר יותר מצחיק, עסוק מאופק יותר, אבא לתו המדהים". 

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')