למרות שמזג האוויר החורפי והקריר מתעכב מלהגיע, חברת ההלבשה התחתונה "FEMINA" יצאה בצילומי קמפיין חורף 2021 באווירה חמימה ונוחה במיוחד. לצילומים הגיעה הפרזנטורית והפרודה הטריה ירדן הראל שהגיעה אל סט הצילומים לאחר שבוע אינטנסיבי של מעבר דירה, בעקבות הפרידה מבעלה עומרי שלום ושינוי הסטטוס הזוגי שלה.

הראל שדגמנה בין היתר בהלבשה תחתונה, השאירה את ילדיה לני וגפן ביחד עם סבא וסבתא והתפנתה לרגעים ספורים בזמן הצילומים כדי לענות ל-TMI על השאלות הרבות שסובבות סביב הפרידה המצערת של השנה האחרונה. הראל התייחסה לתמונת העירום בה דגמן שלום ועורר סערה ברשת, לשמועות על הפרידה ועל התיעוד שלהם ברשתות החברתיות והאם היא כבר מוכנה להמשיך הלאה לזוגיות חדשה.  

ירדן הראל (צילום: דור שרון)
ירדן הראל (צילום: דור שרון)

איך את בימים אלו?
"אני בתקופה חדשה - מאתגרת, מעניינת. אני עוד לומדת אותה, אבל בסדר - יום יום".

כמה זה קשה לשבת כאן ולענות על השאלות האלה?
"אני במקצוע לא מעט שנים, נכון שהיום זה נושא רגיש, אבל בשנים האחרונות התמודדתי באופן כללי עם כל מיני דברים. אני מוכנה לזה, זה חלק מהתפקיד. גם מהצד של המראיין, שגם את זה אני עושה לפעמים, אתה לא תמיד יודע מה לשאול ואיך לשאול ואם נעים".

יש הרבה שמועות על הפרידה. את רוצה לספר מה קרה? 
"מה שקרה זה כמובן ביני לבין עומרי. אני יודעת שיש שמועות כמו כל דבר. בכל השנים שמעתי על כולם - הכל. אז בסדר, שיהיו שמועות ושאנשים יגידו דברים, מה שחשוב זה שבנינו אנחנו יודעים מה מו מי". 

"יצאת מהארון?": הפרוד של ירדן הראל חטף ביקורת קשה על התמונה בעירום - וכך הוא הגיב - לחצו כאן. 

ירדן הראל (צילום: דור שרון)
ירדן הראל (צילום: דור שרון)

בעתיד לא תחשפו?
"אני לא חושבת שנחשוף דברים שלנו או החלטות שלנו". 

את ועומרי הייתם זוג מאוד חשוף ועד שבועיים לפני ההודעה על הפרידה עדיין שיתפתם תמונות ביחד. זאת הייתה החלטה פתאומית?
"האמת שמהרגע שהתחילו העניינים בנינו - לא שיתפנו, ברמה של כמה חודשים. אין לי טעם לשתף משהו אחד ולחוות משהו אחר. מהרגע שהתחילו הדברים בנינו, לא שיתפנו יותר. אבל אי אפשר לבטל שהייתה לנו אהבה מאוד גדולה של יותר מ-20 שנה, שגם את זה אפשר לראות ברשתות החברתיות. יצא לי לשמוע 'מה אז האינסטגרם הוא פייק?' - לא. היינו זוג 20 שנה, אהבנו 20 שנה, החלטנו בשלב מסוים לפרק את החבילה ומשם ממשיכים, זה לא מבטל את מה שהיה".

זה עדיין מסר של 'דברים שרואים משם, לא רואים מכאן' וקחו בעירבון מוגבל את מה שאתם רואים ברשתות החברתיות.
"אני לא יודעת איך מישהו עוד ממשיך לחשוב שכל מה שקורה לך בחיים צריך להיות ברשתות החברתיות. אנשים חיים את חייהם, יש רגעים שרוצים לשתף ויש רגעים שלא רוצים. כן, יש מגמה של יותר לשתף בחיים האישיים שלך, אבל זה לא אומר שמחובתך לשתף עכשיו בהכל".

מסר לאקסית? הפרוד של ירדן הראל בעירום מלא עם שינוי קיצוני בגופו - לחצו כאן. 

ירדן הראל (צילום: דור שרון)
ירדן הראל (צילום: דור שרון)


יש סיכוי לקאמבק או שכל אחד כבר לגמרי ממשיך הלאה?
"כרגע אנחנו מתעסקים בעיקר בלעשות את החוויה הזאת כמה שיותר שלמה לגפן ולני ולהיות בקשר טוב בנינו, זה מה שאני יכולה להגיד לך כרגע". 

עומרי חטף הרבה ביקורת ברשת על תמונת עירום בה דיגמן קעקוע חדש לרגלו. הפתיע אותך? 
"הוא אוהב קעקועים. את יודעת הוא בן אדם בוגר ורשאי לעשות מה שהוא רוצה, ואם הוא שלם עם התמונה אז אני איתו, ותראי איזה קוביות יש לו, הרבה יותר ממני".  

את חושבת שזה הדרך התמודדות שלו עם הפרידה?
"אני לא יודעת, זה כבר משהו שתצטרכי לשאול אותו". 

ירדן הראל (צילום: דור שרון)
ירדן הראל (צילום: דור שרון)

הרבה פרידות בביצה בשנה האחרונה. את חושבת שלקורונה הייתה השפעה על זה? 
"אני חושבת שלחלקן בטוח, אגב לא רק בביצה, יש הרבה יותר פרידות בגלל הקורונה. אצלנו זה לא פקטור. הקורונה משפיעה על הכל, אז סביר להניח שגם על הדברים האלה". 

מה הצעדים קדימה? איך נרפאים מדבר כזה?
"אני בינתיים מתרכזת בלעשות את מה שאני אוהבת - זמן איכות עם המשפחה ולהמשיך בעבודה שלי. את רואה כמה כיף לנו פה על הסט. להתקדם מקצועית ולהיות כמה שיותר מאושרת ומוקפת בסביבה תומכת".

זוגיות זה משהו שהוא במחשבות שלך?
"לא כרגע". 

ירדן הראל (צילום: דור שרון)
ירדן הראל (צילום: דור שרון)