תומר הכהן, עד לפני שבוע היה עוד דוגמן אנונימי שלא מוכר בכמעט אף בית בישראל, אלא שהכותרות על הזוגיות החדשה של הדוגמן בן ה-22 עם הזמרת והפרודה הטרייה נועה קירל הפכו אותו בין רגע לאחד הדוגמנים המסקרנים והמחופשים בתעשייה. 

תומר הכהן שנכנס לנעליו של הזמר הנודע סטפן לגר ונבחר לשמש הפרזנטור החדש של רשת האופנה "טווינטי פור סבן" לצד הפרזנטוריות אלה לי להב ונטע אלחמיסטר, התייצב מול עדשת המצלמה והגיב לראשונה לכותרות המרעישות. 

קולו של הכהן נדם עם הדיווחים השונים על הרומן המתפתח בינו לזמרת המצליחה, עד עכשיו, כשהוא ניצב לראשונה מול עדשות המצלמה על סט הצילומים לקמפיין. הכהן בדומה לקירל מכחיש נמרצות כי מדובר בזוגיות וטוען כי הם רק הצטלמו יחד לקליפ של קירל והקשר בין השניים התנפח מעבר לכל פרופורציה ויצא מהקשרו. 

נועה קירל, תומר הכהן (צילום: צילום מסך יוטיוב)
נועה קירל, תומר הכהן (צילום: צילום מסך יוטיוב)

איך הגבת כשיצאה הידיעה על הזוגיות שלך עם נועה?
"הייתי באמצע משמרת בעבודה ופתאום סיפרו לי משהו שאני לא ידעתי, שהוא לא נכון. לקח לי זמן לאסוף את המחשבות ולהבין מה קורה. חשוב לי באמת להדגיש שזאת לא האמת ודברים יצאו מכלל פרופורציות. זהו באמת, אם יהיה מה לעדכן אני אעדכן, אבל כרגע זה לא הוויב".

כיבית את הנייד אחרי הפרסומים, איך זה להיות אנונימי ויום אחד כל המדינה מדברת עליך?
"עוד לא מתמודדים, הטלפון שלי עדיין סגור, והוא ייפתח בסוף השבוע ואני כרגע מנסה לרכז את כל האנרגיה שלי לסט הצילומים הזה ובאתי לעבוד". 

תומר הכהן (צילום: עמיר צוק)
תומר הכהן (צילום: עמיר צוק)

נועה הגיעה להשקה של האקס שלה, מה אתה חושב על זה?
"זה מדהים שאקסים יכולים לשמור על קשר טוב ולפרגן אבל זה עניינים שלה ושלו ולא שייכים אליי, אין לי מה להגיד על זה"

יש שמועות שהפרסום על הזוגיות שלכם הוא מהלך יחצני סביב הסינגל שלה, סביב הקמפיין שלך
"אני יכול להגיד שאני מופתע בדיוק כמו כולם לגלות את הדבר הזה . בא לי להצליח בזכות הדברים שאני עושה עם האמת שלי ועם הדרך שלי והאיכויות שיש לי לי לתת, ואני לא רוצה להצליח בזכות שום דבר שהתנפח ויצא מהקשרו".

נטע אלחמיסטר, אלה לי להב, תומר הכהן (צילום: יח''צ)
נטע אלחמיסטר, אלה לי להב, תומר הכהן (צילום: יח''צ)