כוכבת "חתנומי" שני יוסיפון הצליחה להתגבר על המשבר עם בן זוגה לתוכנית דני זיסקינד, אך למרות זאת בוחרת לשתף ברשתות החברתיות הבוקר (שלישי) פוסט על רווקות בישראל. האם זה אומר שהזוגיות בין השניים לא שרדה? ימים יגידו. בפוסט ארוך כותבת יוסיפון על הקושי בלהיות רווקה בישראל לעומת מדינות אחרות.

איזה סלבס חוגג היום יום הולדת? לחצו כאן וגלו

"כל כך הרבה הודעות מנשים שנמצאות ברווקות מאוחרת וכותבות לי שאני מדברת מגרונן. להיות רווקה בישראל זה כנראה יותר קשה מאשר במדינות אחרות, כי זאת מדינה שהיא מכוונת משפחתיות. בסוף זה אולי טוב, כי זה דוחף אותנו לשם. אחרת בקלות אפשר למצוא את עצמנו רווקים בני 40 בניו יורק למשל, אחרי התפתחות אישית אדירה ולא להבין מה לא בסדר בזה".

"אמרתי תודה שהביאו לי מישהו שאני לא נגעלת ממנו": שני יוסיפון מ"חתונמי" פותחת את הלב - לחצו כאן. 

שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)
שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: צילום מסך קשת 12)

"בארץ - תרצי או לא תרצי, יש לחץ סמוי ואני אומרת לכולן את אותו הדבר - תדאגי לשמחה שלך, הכל יבוא משם. תדאגי לעצמאות שלך לחיים מלאים, קחי את כל האהבה שיש לך בלב שאת כל כך רוצה להעניק למישהו אחר ותעניקי אותה בראש ובראשונה לעצמך, ואחר כך תעניקי לשכן המבוגר, לשומר, לבעל החיים - זה יביא לך עוד ועוד אהבה. תהני מהרווקות, מהחופש, תקחי את הזמן לבנות את עצמך, ללמוד את עצמך, ללמוד למה את זקוקה, מה עושה אותך מאושרת".

"תאחזי את היד של הילדה הקטנה שאת, תבטיחי לה שאת איתה באש ובמים ושהיא לא לבד. אין עולם בחוץ, כל התשובות שלנו מגיעות מבפנים, אף אחד לא יבורא להציל אותך, תצילי את עצמך. האהבה תהיה תוספת לחיים שלנו, לא כל החיים שלנו. אף אחד אחר לא אחראי לאהוב אותנו, אנחנו אחראיות לאהוב את עצמנו ואת הילדה הקטנה שבתוכנו, ללא תנאי ועם הרבה חמלה". 

שני יוסיפון (צילום: לירון סער)
שני יוסיפון (צילום: לירון סער)