כוכבת "האח הגדול", תקוה גדעון שידועה כאחת שלא חוסכת בביקורת, הפעם בחרה לצאת נגד טקס מלכות היופי המסורתי שנערך השבוע כמו מדי שנה בשבעים השנים האחרונות וטענה כי הטקס יותר חמור מכל פילטר או ריטוש מיושן שמתעקש להנציח אידיאל יופי ספציפי בלבד של גובה 1.7 מ', גילים 18-24 ורווקה.

"כל עוד טקס כזה ממשיך להתקיים אנחנו נמשיך לראות את אותם הפנים על הפוסטרים, ונמשיך לראות תמונות מפולטרות ומרוטשות, כי זה מה שממשיכים להכתיב לנו בטקס לא תראו נמוכה, מלאה, מעל גיל 24, אז זה אומר שהיא לא יפה? מי קובע מה יפה ומה לא? בעידן הזה אין לטקס הזה מקום בעיני, כולן יפות כולן חכמות וכולן זוכות", כתבה.

תקוה גדעון וטהוניה רובל יוצאות למתקפה - לחצו כאן. 

אלא שמלכת היופי בדימוס וכוכבת האח הגדול העונה האחרונה טיטי איינאו לא אהבה לשמוע את הביקורת של גדעון והחליטה לצאת נגדה כששיתפה תמונה שלה מהטקס וכתבה: "אני טיטי איינאו מלכת היופי ה-64 של ישראל, עשיתי היסטוריה כשנבחרתי להיות האתיופית הישראלית הראשונה שנבחרה לייצג את המדינה שחלמתי לעלות אליה. אגב היה לי חבר ולא נדרשתי להיות רווקה, כן יש קריטריונים לתחרות כמו שיש לכל דבר אם זה בהייטק, רפואה, ריאליטי ובדוגמנות".

"אני גאה להיות בנבחרת של מלכות יופי יחד עם גל גדות, אילנית לוי, מירי בוהדנה, רנא ראסלן, שביט ויזל ועוד רבות יפות חכמות ומשפיעות. התחרות שינתה לי את החיים, הקמתי את פרויקט טיטי שעזר לילדים מעוטי יכולתי, טסתי בכל העולם לטובת הסברה לישראל, השמעתי את קולה של העדה שלי וזכיתי להיות אישה עצמאית. דווקא בכל תרבות הפילטרים והפוטושופ של האינסטגרם, התחרות שומרת על הערכים לאורך כל השנים, מכבדת את המועמדות, נותנת להן כלים. ברכות למלכה החדשה נועה כוכבא, הצטרפת לנבחרת של נשים אדירות". 

איינאו כנראה ממש לא אהבה את עמדתה של גדעון והחליטה להוריד ממנה עוקב באינסטגרם, נכון לרגע זה גדעון עדיין עוקבת אחרי מלכת היופי בדימוס.