חרושת שמועות בעולם סביב פרידת דוגמנית העל ג'יג'י חדיד מאבי בתה הבכורה, זיין מאליק. על פי דיווח בערוץ E!, מקור רשמי המקורב לבני הזוג אישר את הפרידה, שמגיעה לכאורה כשנה לאחר לידת בתם קאי.

החדשות הגיעו ברקע הדיווחים על כך שאמה של הדוגמנית, יולנדה חדיד, טענה כי מאליק הכה אותה במהלך ויכוח בין השניים. הזמר מצדו הכחיש את הטענות שיחסה לו, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלו הלילה, כתב: "הסכמתי שלא להתייחס לטענות באשר לוויכוח שהיה לי עם בת משפחתה של זוגתי, שנכנסה לביתי בעוד שבת הזוג נעדרה, לפני כמה שבועות".

ג'יג'י חדיד עם אחותה בלה משמאל ואמה יולנדה מימין (צילום:  REUTERS/Andrew Kelly)
ג'יג'י חדיד עם אחותה בלה משמאל ואמה יולנדה מימין (צילום: REUTERS/Andrew Kelly)


"זה היה וימשיך להיות עניין פרטי, אך נדמה כי אין פה שיתוף פעולה, למרות הניסיון שלי לשמר סביבה משפחתית רגועה שתאפשר לי לגדל את בתי בהורות משותפת כפי שמגיע לה, והעניין 'הודלף' לתקשורת", הוסיף הזמר בן ה-28. 

הוא חתם: "אני מלא תקווה להחלמתם של אלו המעורבים בסיפור", אמר מאליק והדגיש: "אשאר תקיף בהגנה על קאי ואעניק לה את כל הפרטיות המגיעה לה". 



כזכור, סיפור האהבה בין בני הזוג התפתח ב-2015 ומאז ידע עליות ומורדות, וחזרתם האחרונה האחד לזרועות השניה התרחשה אי שם בשנת 2019. חודשיים לאחר מכן, אישרה ג'יג'י שהם אכן יחד. בספטמבר 2020, השניים הביאו לעולם את בתם הבכורה.