זוכה העונה האחרונה של "הישרדות VIP", אסי בוזגלו, מצא את עצמו על האי בעונה הקודמת ביריבות עם השחקן זהר שטראוס, אלא שהזיכרון המר שכבר נשכח ממנו, ניצת מחדש כששטראוס חזר בפעם השנייה אל האי, לעונה הנוכחית של "הישרדות" והפעם התייצב בחזית מול אחיו השורד אוהד בוזגלו שהודח ראשון מהמשחק.

אמש (ראשון) נשאל אסי מה דעתו על החזרה של שטראוס למשחק והוא הגיב לעוקביו את הדברים הבאים: "נגעתם בנקודה רגישה, הבנתי ששטראוס רצה לחזור למטרת 'תיקון' אז אני חייב לומר שאני לא רואה שום תיקון ולהיפך. אני רואה אדם שעדיין מזלזל ומשתלח באנשים, מדבר עליהם מאחורי הגב בצורה מבחילה, עושה תנועות למצלמה בצורה מכוערת, ואם כבר החלטת להתעמת אז זה רק פנים אל פנים. שלא נדבר על התנשאות, כאילו מי הוא? והכי הצחיק אותי שהוא אמר שהוא לא מוכן להיות חלק מהשיח העדתי על גזענות".

אסי בוזגלו: "מאוד נפגעתי מהמילים של זהר שטראוס" - לחצו כאן. 

זהר שטראוס (צילום: צילום מסך רשת 13)
זהר שטראוס (צילום: צילום מסך רשת 13)


"הוא קרא לי בבון, חסך באלגברה, לוח מודעות, לרגב הוא עשה קולות של חזיר. הוא כנראה חושב שאנשים שוכחים מהר אבל הוא טעה ובגדול. הוא עדיין מסתתר מאחורי אשתו התימניה, ליבי ליבי איתה. הוא לא לקח אחריות בשום צורה על האמירות כלפיי, אז שלא יבוא עלינו עם תיקון. אם הגזענות כל הזמן חוזרת לשיח מולו הוא כנראה כזה. לא הבנתי גם למה הוא לקח קרדיט על ההדחה של אוהד. מעבר לזה לא מביא שום בשורה העונה, משחק אותה מסכן, הפוך מגבר אמיתי". 

אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אור דנון)
אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אור דנון)