אחרי ההערה הפוגענית שאמרה פאני (בר מוחא) בוזגלו בפרק אמש (ראשון) רגע לפני הדחתה במועצת השבט על ורד בוסקילה ומשקל גופה, שבעקבותיה התנצלה הבוקר המודחת הטרייה, עדי בוזגלו יוצאת נגד פאני.

לאיזה סלבס יש היום יום הולדת? לחצו כאן 

עדי בוזגלו שכבר פתחה השנה חזית עם אשתו של מאור בוזגלו - מירן בוזגלו, עושה זאת שוב, הפעם מול גרושתו של אחיו הבכור של בעלה אסי. עדי בוזגלו שנמצאת בהריון מתקדם וסובלת במרוצת השנים בעצמה מתנודות במשקל גופה ומחוסר בטחון ודמוי עצמי נמוך, הפתיעה בדקות האחרונות כשפרסמה פוסט נוקב נגד פאני בר מוחא.

רגע אחרי הדחתה מהישרדות - פאני בר מוחא תוקפת: "הרגשתי חרם חברתי" - לחצו כאן.

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
עדי בוזגלו, אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

בפוסט היא אומנם לא ציינה במפורש את שמה של פאני אבל התייחסה בעיקר לדברים שפאני אמרה במועצת השבט. על הדברים היא זכתה לתמיכה מבעלה, שכתב: "מעריץ שלך". וכך כתבה עדי: "הבוקר קמתי עם מועקה שמלווה אותי, ותאמינו לי חשבתי הרבה לפני שהחלטתי לכתוב. על סצנה שהייתה אתמול ב'הישרדות' שבה השיח על המשקל של אחת המתמודדות נעשה בצורה משפילה וכואבת. הרגשתי כאילו אני יושבת שם וסכין ננעץ בליבי".

פאני בר מוחא (צילום: מיכה לובטון)
פאני בר מוחא (צילום: מיכה לובטון)


"מי שמכיר אותי יודע עד כמה הנושא הזה רגיש אצלי. אין לי ספק שזאת הערה שנאמרה בלהט הרגע אבל אסור שזה יקרה, בטח לא לנו כמבוגרים, ובטח לא בפריים טיים, בזמן שבני נוער ילדים ומבוגרים צופים בתוכנית וסובלים מעודף משקל ודימוי עצמי. אסור לתת יד לרוע ולחוסר פרגון, קשה לי לעמוד מנגד ולראות את הרוע וההשתלחות ברשתות החברתיות כל הזמן שפיטה, פגיעות, למה, עד מתי?". וסיימה בעקיצה ישירה לפאני מבלי שכתבה את שמה במפורש: "אם כל אחד היה מסתכל על קנקנו ומנסה לדאוג לשפר את עצמו בכל יום, במקום לחפש מה לא טוב אצל האחר, היינו חיים בעולם טוב יותר". 

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן, יח''צ)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אור גפן, יח''צ)