פאני בר מוחא הודחה אמש (ראשון) מהמשחק ועברה אל הבקתה, שם המתין לה המודח האחרון שהוא לא אחר מבעלה לשעבר ואב ילדיה, אוהד בזוגלו. אלא שרגע לפני שהודחה, העניקה פאני לצופים את כל הסיבות לסמן אותה כשורדת הלא אהובה של העונה.

במועצת השבט ירדה נמוך בוויכוח מול ורד בוסקילה כשהקניטה אותה על משקל גופה. בר מוחא ספגה ביקורת נוקבת מהצופים על העלבון הצורם והחליטה המודחת הטרייה לצאת בפוסט התנצלות. "אני אפתח בזה שאני לוקחת אחריות על המילים הקשות שנאמרו ורוצה להתנצל בפני ורד והצופים", כתבה.

פאני בוזגלו והחבר עושים את הצעד הגדול הבא - לחצו כאן. 

פאני בר מוחה, מתוך ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך ''הישרדות'')
פאני בר מוחה, מתוך ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך ''הישרדות'')

עוד הוסיפה: "הייתי אחרונה להיכנס למשחק ומסומנת מהתחלה. נלחמתי בגורל שנכתב לי מהרגע הראשון שנחתתי באי. דיברו איתי מהשעה הראשונה במשחק על האיחוד כשהדברים כל כך דינאמיים וקורים בקצב מסחרר, על זה שאתאחד עם אוהד כשהוא הודח ראשון בשבט שלו. פשוט לא נתנו לי צ'אנס, הרגשתי סוג של חרם חברתי, שלא רוצים לשחק איתי וזו הייתה הרגשה נוראית".

לאיזה סלבס יש היום יום הולדת? לחצו כאן 

"הדירוג 'החיוני' מחזיר אותנו לעונה הקודמת רק במכבסת מילים משומנת ששמה הדירוג השבטי. להגיד לי שאני לא חיונית לשבט כשאני עושה בדיוק כמו כל אחד. הבאתי את האבן אש שזה הכי חיוני שיש ואנחנו השבט הראשון שהדליק אש במשחק. במועצת שבט הראשונה היה נוח לשים את השם שלי קונצנזוס כי הגעתי אחרונה אבל מה במועצה השנייה, חוזרים לנוחיות?".

אוהד בוזגלו על האכזבה מההדחה והביקורת נגדו: "הרגע הכי נמוך שלי בחיים" - לחצו כאן. 

ורד בוסקילה (צילום: אור גפן)
ורד בוסקילה (צילום: אור גפן)