מעריצי בריטני ספירס יכולים להתחיל לנשום לרווחה כי נראה שמצבה של הזמרת מתחיל להשתפר, כשהיא מרחק פסיעה משחרור האפוטרופוסות של אביה ג'יימי ספירס. אחרי מאבק ממושך לקבל את חירותה בחזרה, נראה שספירס לאט לאט חוזרת לחיים נורמלים ואמש היא אפילו העבירה ערב תרבותי עם שני הבנים שלה, אחרי המון זמן שלא.

הכובת בת ה-39 העלתה לחשבון האינסטגרם סדרה של תמונות שלה יחד עם בניה שון פרסטון בן ה-16 וג'יידן ג'יימס בן ה-15 מנישואיה לקווין פדרליין וכתבה "אני והבנים אתמול בלילה" מבילוי בתערוכת אומנות של ואן גוך בלוס אנג'לס. אך דקות ספורות לאחר מכן מחקה את הפוסט. במקום התיעוד הנדיר שלה ושל בניה שטרם נראה מזה כמה שנים, היא העלתה סרטון של התערוכה, מבלי שיראו את בניה וכתבה "היה מגניב בטירוף. מן הסתם אני לא יוצאת הרבה אז התרגשתי מאוד. הלכתי עם האנשים שאוהבים אותי לא משנה כמה טיפשי אני מתנהגת. היינו בסיור VIP כך שלא היו עוד אנשים במקום".

הרגע המאושר בחייה: בריטני ספירס מאורסת! - לחצו כאן

אז מה בעצם גרם לה להתחרט ולהסיר את התיעוד המרגש עם הבנים שלה? הסיבה ככל הנראה נרמזה בתמונה שהעלתה מוקדם יותר השנה כשכתבה: "לא פרסמתי תמונות שלהם תקופה ארוכה, כי הם בגיל שהם רוצים להביע את זהותם ואני לגמרי מבינה את זה. אבל יצאתי מגדרי לעשות את העריכה המגניבה הזו ונחשו מה - סוף סוף הם נותנים לי לפרסם את זה!!" 

כפי שהזכירה, ספירס לא משתפת תמונות רבות של שני בניה. התמונה האחרונה בה שיתפה את בניה באינסטגרם שלה הייתה משנת 2018. בתמונה ההיא, כששון היה בן 12 וג'יידן היה בן 11, היא אמרה שהם רשמית "גדולים" ממנה. כוכבת הפופ סיפרה לא פעם הייתה על כמה שהיא אוהבת להיות אמא לאורך השנים. בשנת 2016 היא כתבה מכתב ליום האם לבניה למגזים ה-TIME, וכינתה אותם "יצירות מופת".