בשורות טובות לכל אוהבי "חתונה ממבט ראשון". כוכבת העונה הקודמת הדר ברייר, שכבשה את ליבכם יחד עם בן זוגה מהתוכנית דניס רוסקוב, הצטלמה הבוקר לפרסומת חדשה לרשת חדרי הכושר "הולמס פלייס" וסיפרה כי היא חובקת בן זוג חדש. חצי שנה עברה מאז הפרידה המפתיעה עם החתן מהתוכנית, וכעת יש לברייר אהבה חדשה.

הדר ברייר (צילום: עירד נצר)
הדר ברייר (צילום: עירד נצר)

"יש לי חבר כבר כמה חודשים, וטוב לי. אנחנו יוצאים כמעט שלושה חודשים קוראים לו גיל והוא מדהים וזהו כרגע". עוד הוסיפה ברייר כי הן ממש בהתחלה אבל היא מרגישה שזה הולך לכיוון רציני ושהיא ממש מאושרת איתו. השידוך החדש, גיל צוקר, בן 43 היה בעברו דוגמן והיום רוב עיסוקו הוא בצד השני של המצלמה והוא עובד בתור צלם.

ניר והגר התחתנו: מי הגיע ומי בלטה בהעדרה? - לחצו כאן

"החלק ממנו חששתי מכל": הדר ברייר חתמה את הפרידה בצעד שממנו אי אפשר לחזור - לחצו כאן

מה למדת מהתהליך של "חתונה ממבט ראשון"? יש משהו לקחת איתך לזוגיות החדשה?
"מכל תהליך לומדים ומכל זוגיות לומדים, אז עברתי מערכת יחסים של שנתיים אז מחדדים יותר את הדברים. אני חושבת שאני שמה יותר דגש על אינטואציה ופחות על רשימה שמגיעה".

מה את חושבת על העונה החדשה של התוכנית?
"אני חושבת שהם הגיעו מוכנים מראש, קצת יותר מדי וזה קצת בעוכריהם אבל ככה זה עובד ככל שהעונות עוברות המתמודדים יותר מודעים למצלמה וזה מונע מהםקצת להתקדם בתהליך. יכול להיות שכשהמצלמות ילכו הם יוכלו יותר לתת מעצמם השאלה אם הזוגיות תישאר".

לאיזה זוג את הכי מתחברת? יש מישהו שמזכיר לך בדרך שלו אותך ואת דניס?
"אין זוג שמזכיר אותנו אני חושבת שכל זוג ייחודי בפני עצמו ויש לו את הדרך והסיפור שלהם, אני לא חושבת שמישהו מנסה לחקות אותנו או שאנחנו חיקינו איזשהו זוג. אני אוהבת את מנו וניצן הם קלילים וחמודים, יש בינהם אינטרקציה נחמדה".

הדר ברייר (צילום: עירד נצר)
הדר ברייר (צילום: עירד נצר)