כל המדינה דיברה אתמול על החתונה המפתיעה של שולי רנד וצופית גרנט שהחליטו למסד את הקשר בינהם ולבוא בברית הנישואים אחרי כשנתיים של זוגיות יוצאת דופן. אך מסתבר שמלבד אשתו בנפרד של רנד, מיכל רנד שהצהירה לא פעם את דעתה על מערכת היחסים החדשה של אב ילדיה, גם בתו אודליה לא רואה בעין יפה את החתונה של אביה.

שולי רנד וצופית גרנט התחתנו: צפו ברגע המרגש - לחצו כאן

שולי רנד וצופית גרנט (צילום: באדיבות: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם)
שולי רנד וצופית גרנט (צילום: באדיבות: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם)

רגע לאחר החתונה, התראיינה גרנט לתוכנית "הצינור" ברשת, הזכיינית בה היא עובדת כבר שנים רבות ומשדרת את התוכנית שלה "אבודים". אודליה רנד, שיתפה מילים כנות לצד תיעוד סרטון הראיון וכתבה: "לצערי אני לא קונה את המילים הריקות האלו מהסיבה הפשוטה שאחיי הקטנים בכו בכי תמרורים על מסיבת הראווה שדאגת שתהיה מתוקשרת בכל רשת חברתית. ששברת את הכוס אבא שברת לי ולכל האחים שלי את הלב. האחיינים הקטנים היקרים והתמימים שלי שעומדים שם מחוייכים ולא באמת מבינים באיזה סיטואציה הם עומדים" כתבה.

"אני בעד שכל אדם יעשה את מה שטוב לו, אני בחיים לא אגיד לאדם להישאר במקום שלא טוב לו. אך כשבן אדם לא מסוגל לקחת אחריות על שום מעשה שלו ב-25 שנה אחרונות זה רק מוכיח לי כמה הוא לא נמצא במקום טוב עם עצמו וה"חתונה האדומה" שנעשתה על דמם של שבעת אחי תתפוצץ לכולכם בפרצוף. לא כי התחתנתם. כי בחרתם להתחתן בצורה שבה תשים אותי את אימי ואת אחי במשבצת הכי משפילה בעולם. 'עדינות?' שום עדינות לא הייתה פה. לא הוזמנו ולא יודענו על החתונה. ונאלצנו להתוודע לכך דרך התקשורת. עד שלא דאגת לקרוע את אבא שלי מכל דבר שמחבר אותו אל עצמו ואל הילדים שלו לא נרגעת השארת לידך את דניאל הילד המסכן שכל כך נואש לאהבת אב שגם הוא לצערי לא הבין באיזה סיטואציה משפילה הוא היה היום. לא הספיק לך לראות את אמא שלי מרוסקת מהצד מתאבלת על כך שאיבדה את אהבת חייה האיש שהקימה איתו מפעל חיים במשך 25 שנה בתוך מסכת קשיים שהם עברו ביחד. עד שלא דאגת שהיא תהיה מושפלת בריצפה לא עצרת".

רגע לפני החתונה עם שולי רנד: צופית גרנט תועדה בהכנות אחרונות - לחצו כאן

"את כל כך חסרת ביטחון צופית. ובצדק. כי בחיים לא תוכלי להתחרות בה. ובמה שהיא יצרה איתו. זה שהוא כל כך אטום מלראות את זה, זה לא משנה את העובדות בשטח. הדבר היחידי שעשית עם אבא שלי זה החתונה הפתטית שכל כך מיהרת להרים. ושם זה יגמר צופית. אני נשבעת לך בלב הכואב של אחי הקטן נחמן. בנפש הפצוע של כל אחי שיום יום נלחמים בשניים כדי לשרוד את החיים האלו בזמן שאת והוא חיים לך בתוך בועת הווילה ולא יוצאים ממנה שיום אחד המציאות תדפוק לכם חזק בדלת ואת תראי פרצוף פרצוף את תראי את נחמן את תראי אותי את תראי את ישראל ואת כל שאר הפרצופים של הילדים שהשארת ללא אהבת אב. כי העולם הזה הוא גלגל ותאמיני לי הגלגל יסתובב הרבה יותר מהר ממה שאת חושבת. אני האחרונה שתעשה מעשה כזה ותעלה פוסט, אך את הרשת לעצמך ביום הזה יותר מדי. לרקוד בחתונתך ולסובב את הסכין עוד יותר עמוק בשביל לפרסם את זה בכל מקום. רק כדי להרגיש בטוחה במקום שלך. את הפתטיות שלך לא על הגב שלי, ולא על הגב של אף אחד יותר מהמשפחה שלי. כי את יודעת צופית טוב מאוד שעלי את לא יכולה לעבוד. הוחכת לי בדיוק מי את לפני שלושה חודשים. ואבא שלי פשוט היה עיוור מלראות את זה. אני מבטיחה לך שהוא לא יסלח לך על זה לעולם. שיום יבוא והוא ישנא אותך על מה שאילצת אותו לעשות לי ולכל אחיי ובעיקר לעצמו. כי גם אבא שלי לצערי לא הבין באזה סיטואציה משפילה הוא היה היום. זהו יום קשה, שבו אני מוציאה מילים קשות. אך ההבדל הדק הזה בין הטוב לרע מבלבל כל כך. גם לי. בתור בת של שני הורי אני נמנעתי מלהגיב, כי אני באמת רציתי לשמור על עצמי. רציתי לשכוח הכל ולתת להם להסתדר לבד. אך הערכים שלי בוערים בי. והעובדה היא שהבן אדם היחידי שבאמת לבד זאת אמא שלי הלביאה שנלחמת על ההכרה בה ובילדים שלה שאתם פשוט כל כך רוצים שיאהדו ויעלמו. אז אני כאן כדי להזכיר שאנחנו כאן".

וחתמה את הפוסט: " אמא ושבעת הילדים שלה, שפעם היו הקן שלך, המשפחה שלך. רנד. היינו רנד פעם. להקה מאוחדת. שהיום באמת איבדת".