אחרי שקראתם כאן ב-TMI לראשונה על החתונה המפתיעה, הערב תינשא צופית גרנט לבחיר ליבה שולי רנד, באיזור בית שמש, במיקום שיתגלה לאורחים רק כשעתיים לפני האירוע. רגע לפני שמגישת הטלוויזיה תישבע אמונים לזמר ולשחקן, תפסנו את גרנט בבוקר החתונה בהכנות האחרונות ליום הגדול בחייה.

גרנט הייתה בדרכה למלון בתל אביב שם היא תעביר את השעות הקרובות ותתארגן לערב הגדול. הכלה שבדרך, סירבה להגיב לשאלות צלם הפפארצי ואמרה שהיא לא מדברת, אבל כן מסרה שהיא מתרגשת מאוד, מה שניכר היטב על פניה המחוייכות.

כל הפרטים על החתונה של צופית גרנט ושולי רנד - לחצו כאן

אחרי השיר על צופית גרנט: מיכל רנד יוצאת בקריאה לעזרה - לחצו כאן

צופית גרנט (צילום: אור גפן,באדיבות וואלה!)
צופית גרנט (צילום: אור גפן,באדיבות וואלה!)

גרנט ורנד הם אחד מסיפורי האהבה הגדולים בביצה בשנים האחרונות ואחרי זמן מה שהכחישו, השניים השיקו את זוגיותם מול המצלמות לראשונה ביולי האחרון בפרימיירת בסרט "אגדת חורבן" בו משתתף רנד. בשקט בשקט אירגנו הזוג אחרי שנתיים של זוגיות חתונה שתערך הערב, ואת כל פרטיה ביקשו מהאורחים המכובדים לשמור בסוד. 

מי שלא רואה את החתונה בעין יפה ולא תביא צ׳ק לזוג היא כמובן מיכל רנד, שלא נותרה שקטה לנוכח האירוע: ״צר לי לשמוע שלמרות שהוא נשבע לילדים שהוא לא מתחתן ושזה לא בוער בו, הוא עושה זאת. מתאים לו. אני לא קוראת לזה חתונה, אני קורא לזה טקס עגל הזהב
בגלל הלגיטימציה של המשתתפים הרבים בעבודת העגל. מבחינתי, זו  חגיגת תאווה עם הכשר הרבנות. בושה  לכל תומכיו ולמגזר הדתי בכלל״.

״נשים שחושבות שזה רק פור שנפל על ראשי, אז הפור נפל על ראשכן מתוקות. ׳תקדים שולי רנד׳ ברבנות עלול להיות נחלתם של כל הגברים שמואסים באישה שלהם ורוצים לדלג על שלב הגט והפיצויים הכספיים״.

צופית גרנט (צילום: אור גפן,באדיבות וואלה!)
צופית גרנט (צילום: אור גפן,באדיבות וואלה!)