איך יודעים שמתמודד ריאליטי הפך לכוכב אמיתי? הוא זוכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת" כמובן! אתמול (רביעי) הייתה יריית הפתיחה של העונה ה-19 של תוכנית הסאטריה המצליחה של "קשת", ואל פרק הבכורה הגיעו החיקויים של המתמודדים הבולטים של "חתונה ממבט ראשון". מנו כהן וניצן שיק, בין הזוגות האהובים והמדוברים של העונה יחד עם איתמר עמי וקארין שניידמן נחרטו בתודעה והפכו לדמויות סאטירה.

אז איך לדעתכם מנו הגיב לדמות שלו אותו גילם אלי פיניש, כשהדבר שאפיין אותו זה הסיגריה שהוא כל כך אוהב? אל תדאגו, הוא ממש לא נעלב - ואפילו השתמש בהומור כדי להגיב על החיקוי המוצלח. בסרטון שהגיע לידי המערכת, נראה כהן בתגובה ראשונה לחיקוי תוך שהוא מגלגל סיגריה ואומר: "תשמע היה פיפי. פיניש אתה מלך. אתה החיקוי הכי טוב שראיתי מעולם וצחקתי את הנשמה שלי ולא היה לי אוויר בריאות, וזה לא בגלל הסיגריות".

פרסום ראשון: הדר ברייר בזוגיות חדשה - לחצו כאן

לא נפרד ממנה: מנו כהן מ"חתנומי" נתפס עם האהבה הגדולה שלו - לחצו כאן

מנו כהן מגיב לחיקוי שלו ב"ארץ נהדרת"

גם שיק הגיבה במגניבות המאפיינת אותה ופנתה לעלמה זק שגילמה אותה: "עלמה אני חולה עליך זה היה מעולה צחקתי בטירוף את עושה את זה לא רע, זה יותר דומה לאמא שלי אגב מאשר לי, על הגבות אפשר לעבוד אבל היית מדהימה ואני שרופה עלייך".

ניצן שיק בתגובה לחיקוי שלה ב"ארץ נהדרת"

את סרטוני התגובות שלהם הם אמנם העבירו בנפרד, אבל נראה שכולם מלאי תקווה לגלות שהזוגיות של השניים נמשכה גם אחרי הצילומים. בשבת הקרובה ישודרו בפרק התיעודים מסופי שבוע הרומנטיים האחרונים של הזוגות רגע לפני שלב ההחלטות ואנחנו כבר במתח לדעת איך הכל ייגמר.