מעיין אשכנזי הודחה אמש (מוצ"ש) בצעד טקטי חכם שרקמו גדי פניבילוב וזהר שטראוס, השורדים האאוטסיידרים שלא השתייכו לברית החזקה של השבט שכוללת את דודו אוואט, ג'קי אזולאי, יונתן בשן, מעיין אדם ועוד. אשכנזי שהודחה בשלב מוקדם של המשחק, גילתה אמש על המסך יחד עם כל הצופים של "הישרדות" כי בן בריתה קובי מאור ידע על המהלך שנרקם מאחורי גבה להדחתה ולא ניסה להצילה.

בפוסט שפרסמה רגע אחרי שידור הפרק עקצה את מאור, אותו החשיבה כחבר על האי, וכתבה: "אלוהים מה עוד אבקש? רק שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי. "תודה" לבן הברית שלי קובי "הנאמן" ששמר על הברית שלנו וחבל שלא רמז לי לצלצל בפעמון. המשחק עוד לא נגמר ניפגש בבקתה".

"היו המון בגידות ושקרים": מעיין אשכנזי חושפת את כל הקלפים ומודה - היו רומנים על האי - לחצו כאן. 

גם דודו אוואט צפה אמש בפליטת הפה הפוגענית שלו נגד זהר שטראוס, כשאמר לו שאף אחד לא סובל אותו בישראל, והחליט לחזור בו ולהתנצל. בפוסט שפרסם ותייג את שטראוס כתב: "מועצת השבט זה מקום לפרוק בו הכל. זה חדר ההלבשה של המשחק הספציפי הזה, וברגע שהבנתי ששיקרו לי התפרצתי על מאה ועליתי למאתיים. אני מכיר את עצמי 44 שנה ויודע שאני נדלק מהר יורה מהר אבל גם נכבה מהר. אני סומך על זהר שהוא מבין את זה אבל בכל מקרה אגיד לו: וואלה הגזמתי אחי וסחטיין על המהלך". שטראוס קיבל את סליחתו וכתב: "מפרידים בין המשחק לחיים, בין הפיליפינים לישראל, בין האי לבית, באנו לשחק אוהב אותך חבר". 

דודו אוואט, זהר שטראוס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דודו אוואט, זהר שטראוס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)