רגע לפני עליית העונה החדשה של "גולסטאריות" כוכבות העונה נמצאות בעיצומן של דרמה חדשה על הפרק. נראה כי העונה יותר מכל העונות צפויות אינספור דרמות גדולות שהתרחשו במהלך צילומי העונה. ככה זה שממקמים כמה דיוות במקום אחד. אלא שגם חצי שנה אחרי שהסתיימו הצילומים, הבנות לא נרגעות . 

בעקבות שיח ברכות לרגל הולדתו של בנה של אורטל עמר בקבוצת הוואטסאפ של משתתפות "גולסטאריות", החלו הבנות להתבדח על דברים שליהיא גרינר אמרה במהלך צילומי העונה על אורטל עמר ורוסלנה רודינה, ביניהם: "פלקטים שהמליטו ילדים מאייל גולן ובן אל תבורי".

רוסלנה רודינה מסרבת להתפייס עם ליהיא גרינר - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה, ליהיא גרינר (צילום: באדיבות HOT)
רוסלנה רודינה, ליהיא גרינר (צילום: באדיבות HOT)

הדברים התלהטו, רודינה כתבה בקבוצה: "שכל אחד יסתכל על עצמו בזכוכית מגדלת", מה שעורר קאט פייט וחילופי דברים קשים בין רוסלנה רודינה וליהיא גרינר, כשהאחרונה כתבה לרודינה: "אם לא היה לך ילד איתו היית נעלמת ממזמן, לא להתחיל איתי בבקשה. זו האמת וכולם יודעים את זה, זה בעיה שאת באמת מאמינה שאת בזכות עצמך זה חמוד".

רודינה זעמה על דבריה והשיבה: "גברת ליהיא אני כאן בזכות עצמי ומה שעשיתי בקריירה שלי גם עוד מאה שנה לא תעשי, אז תחזרי למציאות העקומה שלך כי אף אחד לא מסקר אותך אם את לא נכנסת לריבים". גרינר השיבה: "אם לא היה אייל, לא מדברים עליך". עוד הפתיעה רוסלנה רודינה כשכתבה: "אם לא אני, אייל היה גומר את הקריירה. מה שאני עשיתי עוד מאה כמוך לא יעשו". אלא ששניות אחרי שכתבה את זה מיד מחקה את המשפט. 

ליהיא גרינר על רוסלנה רודינה ואורטל עמר: "פלקטים שהמליטו ילדים מאייל גולן ובן אל תבורי" - לחצו כאן. 

ליהיא גרינר, תקוה גדעון, אורטל עמר, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)
ליהיא גרינר, תקוה גדעון, אורטל עמר, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)

הבנות יצאו להגנתה של רודינה, תקוה גדעון כתבה: "די זה נמוך, לא צריך להגיע מקומות כאלה, רוס בנתה את עצמה בעשר אצבעות". ההתכתבות בין הבנות יצאה הבוקר (שני) לגופי התקשורת, מה שעורר זעם גדול בקרב בנות הקבוצה והאשמות קשות שמתנהלות ממש ברגעים אלה בקבוצה, כשבין היתר נכתב: "מי העז להוציא את השיח הפרטי בקבוצה החוצה לתקשורת?".

ליהיא גרינר, רוסלנה רודינה (צילום: יח''צ HOT)
ליהיא גרינר, רוסלנה רודינה (צילום: יח''צ HOT)