הפרידה של ירדן הראל ובעלה עמרי שלום לפני כשלושה חודשים תפסה את כולם לא מוכנים ולא בכדי - עד כמעט לאותו רגע חשבון האינסטגרם של שניהם צייר מציאות של זוגיות מושלמת וחיי משפחה זוהרים ולא מעט גולשים ביקרו את המנחה על כך שהיא מייצרת מצג שווא לעוקביה. גם כעת, בתקופה הקשה בחייה הכולל הליך גירושים, מעבר דירה וגידול שני ילדים לבדה, העוקבים התלוננו כי היא לא  מציגה ברשתות מציאות אותנטית ואמיתית. הראל החליטה לעשות סדר בדברים ולהסביר לכל המצקצקים למיניהם את הדרך בה היא בה בחרה לחשוף את חייה ברשתות החברתיות ועל מה נמאס לה להתנצל.

"לא שיתפנו במשך כמה חודשים": ירדן הראל חושפת פרטים חדשים על הפרידה - לחצו כאן

"אני מודעת שזה נתפס כאן ברשתות החברתיות כמאוד אותנטי לשתף בכל מה שאתה מרגיש וחווה בכל רגע נתון ועל סמך זה מכריעים מה אמיתי ומה פייק וכמה בדיוק צריך לשתף כדי להרגיש שאנחנו עומדים בכללי המשחק. אבל יש אנשים שזה פחות מתאים להם, ביניהם אני והאופי שלי. העובדה שבחרתי בעבודה שיש בה גם חשיפה לא אומר שאני עובדת בה 24/7. אז כן, לפעמים אני מוצאת את עצמי בוחרת לשתף יותר במה שעובר עלי במינון שאני מרגישה איתו בנוח ואני באמת מצליחה לעצור ולנשום את האהבה והחיזוקים מכם ולפעמים אעדיף להתמודד עם המעגל שקרוב אלי ביותר. זה לא הופך את הרגעים השמחים שכן עולים פה לפחות אמיתיים ו״אותנטיים״ והאמת שכבר נמאס לי להתנצל על זה".

בצל הגירושים ירדן הראל חושפת: "לא יכולתי לדמיין שככה אחגוג את גיל 37" - לחצו כאן

"נכון, אני עוברת תקופה מורכבת ומשונה בחיי, אבל אם באותנטיות עסקינן מעולם לא הייתי כזו ששופכת את ליבה ואת הבכי והדמעות אני שומרת לשיחה עם החברות הטובות שלי ולא במוד סלפי באינסטגרם, כל אחת והדרך שהיא מתמודדת. אני כזו שמרימה את הראש וממשיכה הלאה בחיים עם מבט אופטימי קדימה וכן, עם חיוך, גם כשקשה. ואם הייתי משדרת וחולקת משהו אחר אז הייתי מאבדת את הזהות הזו שהיא שלי…היום אני אמא. אני כבר לא יכולה לחשוב רק על עצמי, אלא תוהה מה ילדיי היו רוצים שאחשוף ומה לשמור רק עבורנו בדלתות המשפחה.
במילים אחרות מי שמחפש מחוברים גרסת הסטורי אני לא הכתובת".

הראל זכתה לתמיכה מכל הקולגות בתעשייה ביניהם יעל בר זוהר שכתבה לה "רק את תחליטי מה את בוחרת לחשוף ולשתף. הכי לגיטימי בעולם". עוד כתבו לה יעל גולדמן, עדי הימלבלוי, דנית גרינברג, נטלי דדון, טל טלמון, שונית חמד ואחרים.