אחרי פליטת הפה של רוסלנה רודינה על האקס אייל גולן במסגרת המריבה עם ליהיא גרינר, כעת הדוגמנית חושפת את טיב היחסים עם הזמר ואב בנה, יאן גולן. כזכור, בשבוע שעבר במסגרת מריבה בין כוכבות "גולסטאר" ליהיא גרינר ורוסלנה רודינה, השיבה השנייה לאישומים של גרינר וכתבה בקבוצת הוואטסאפ של משתתפות העונה: "אם לא אני, אייל היה גומר את הקריירה שלו", ומחקה במהרה. 

לא רק יאן גולן: אלו ארבעת הסלבס שחוגגים היום יום הולדת

כעת חושפת רודינה את היחסים כיום עם אב בנה, אייל גולן, שהיו עד לפני שנה יחסים עכורים וקשים. רודינה השיבה ברשתות החברתיות לשאלות העוקבים וכתבה: "היחסים מצוינים, וזה המזל שלנו. שהצלחנו לבנות יחד בטחון מדהים ליאן ואף אחד לא יכול לערער על זה או להרוס".

הריב הסוער הודלף לרשת: "אם לא אני - אייל היה גומר את הקריירה" - לחצו כאן. 

אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)
אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)

כשנשאלה מדוע לא חושפת את סיפור ההכרות עם בעלה, איתי פז, השיבה: "כל מה שקשור לבעלי ולזוגיות שלנו אני שומרת את זה לנו. אני לא חושפת אותו כי אין עניין בחשיפה, הוא לא זמר ולא שחקן ומעדיף להישאר אנונימי. ואני לגמרי איתו".

כמו כן, דיברה על היחסים הקשים עם אביה והניתוק ביניהם אותו חשפה לפני שלוש שנים בראיון לתקשורת והשיבה שכיום הם בקשר. "בונים את זה לאט לאט, אין ספק שצריך לעבוד בזה, בכל זאת עברו כמה שנים, אי אפשר להחזיר את השנים אבל בהחלט אפשר לשנות דברים, וזאת עבודה של שני צדדים, ומאמינה שלאט לאט גם זה יקרה", כתבה. 

איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: עידן חסון)
איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: עידן חסון)