איתמר עמי, משתתף "חתונה ממבט ראשון" עבר חודשים לא קלים בעת שידורי הריאלטי בכיכובו כשזכה לביקורת נוקבת מצד הצופים והפך במהרה לחתן הכי שנוי במחלוקת של העונה. עמי שכר ממשרד יחסי ציבור וניהול משברים בכדי לתקן את העוול שנעשה לו, אלא שכעת מסתבר שיש עוד מי שעמל נמרצות לנקות את תדמיתו שהוכתמה.

משפחתו של עמי בניצוחה של אמו התומכת יצאו להגנתו בחירוף נפש. מיכל, אימו של עמי הייטקיסטית מצליחה במקצועה, שגם אירחה את שניידרמן בביתה בעת צילומי העונה, פתחה כך מסתמן פרופיל בטוויטר העונה לשם מיקי והסבירה שהם הוריו של עמי שכותבים בחשבון. במהלך העונה צייצה בפרופיל פוסטים להגנתו של עמי, הגיבה לכל המבקרים ורמזה שכל האמת על הקשר של איתמר וקארין יתגלה בקרוב מאד והוסיפה כי יש סימוכין משפטיים לכך.

משתתפי "חתונה ממבט ראשון" חגגו סיום עונה ונחשו מי לא הגיע -  לחצו כאן

"מצאתי אהבה אמיתית": איתמר עמי מ"חתונמי" חושף את החברה החדשה - לחצו כאן

מיכל ואיציק עמי (צילום: צילום מסך קשת)
מיכל ואיציק עמי (צילום: צילום מסך קשת)

"הפרטים יסופרו אם נבחר וכשנבחר". עוד התייחסה בתגובה לפרק פודקאסט שעסק בתוכנית ודיבר על הקשר בין איתמר לקארין וכתבה: "את צודקת ברמות של חיזור גורלי. הרבה אמת ממוסמכת ומתועדת וגם קצת משעשעת עשויה לצאת לאור בקרוב". בעת צילומי העונה רצו חרושת שמועות על הדרך בה נגמרה הזוגיות של עמי ושניידרמן ונראה כי בקרוב עמי ומשפחתו יעשו לנו סדר בדברים. אך רגע אחרי ש-TMI פנה לבקשת תגובה של עמי היוזר של אמו אמו מיכל נמחק באורח פלא וכל עדות לציוצים שמבטיחים כי בקרוב האמת תתגלה, נעלמו. כמובן שהיינו מספיק זריזים לשמור תיעוד שלהם לפני שנעלמו כלא היום.

מטעמם של בני משפחת עמי סירבו להגיב.

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)