כוכבת "האח הגדול", חגית היימן חשפה אמש בשידור חי ברשתות החברתיות שהיא עברה תקיפה מינית קשה שהחלה בגיל עשר ונמשכה על פני שנים. היימן בת ה-39 שנכנסה להריון ועברה לפני חודשיים הפלה, חשפת שהיא עברה אונס בילדותה אותו שמרה בסוד שנים ממקרוביה, מה שגרם לה לנזקים הרסניים במהלך החיים. 

"לא פשוט לספר את זה בכלל, אבל חשוב לי לחשוף את זה" אמרה והוסיפה "הייתי ילדה קטנה תמימה שלא מבינה כלום שלא נגעה מעולם בגבר, עברתי תקיפה מינית קשה זה היה באמצע שישנתי. הוא בא אליי מתחת לשמיכה והתחיל לעשות את מה שהוא עשה ואני ישנתי. הוא "אהב אותי" הייתי ילדה בלונדינית עם עיניים ירוקות ופתאום הוא נכנס אליי לגוף ועשה את מה שעשה. זה קרה כשהתארחנו אצל חברים. נבהלתי, קפאתי. התגובה הראשונית של מישהי שעוברת פגיעה מינית היא 'טריפל F' לקפוא, להיאבק ולעוף, ואני הגבתי בפריז. כשהוא סיים את זממו אמר שהוא מאוהב בי ותמיד יאהב אותי. קפאתי לילה שלם, כל הזמן וזה נצרב. לא סיפרתי לאף אחד והמשכתי להתנהג כאילו הכל כרגיל. והסוד שהוא גדל בחושך נהיה מסוכן לעצמך".

"לא הוגן שאסתיר מכם את הכאב": הבשורה המרה של חגית היימן - לחצו כאן

חגית היימן (צילום: אור גפן)
חגית היימן (צילום: אור גפן)

"נכנסתי למעגל של 'אני אשמה, זה מה שמגיע לילדות יפות וטובות'. כ"כ חשוב לדבר על הדברים האלה ולספר לאנשים הקרובים אלייך ולמשפחה. כשלא מספרים התוצאה הרסנית, את חושבת שאת אשמה, את חושבת שלא מגיע לך אהבה כל בחור שהיה מתחיל איתי, חשבתי שאוהבים דרך חילול או התנהגות מבזה. הבנתי שהתפיסה שלי התעוותה בדיעבד. לא ככה אוהבים וכשקיבלתי אהבה אמיתית נבהלתי. אני זוכרת שהייתה בכיתה ד' מישהו נגע לי ביד ונבהלתי ישר. אני רגילה כשאוהבים אותי נוגעים בי במקומות אינטימיים. אני מספרת את הסיפור בלי להיכנס לעומק כי חשוב לי להציף את הנושא שתהיו מודעים ותבינו שאתן לא קורבן שלא תשמרו את זה בסוד כי זה מתפוצץ בפנים בגיל מבוגר וקשה לצאת מזה והתוצאות הרסניות. אני לצערי נשארתי עם הסוד הרבה שנים, כמה שנים הוא עשה את זממו ובזמן שאני קופאת ומרגישה שאני לא יכולה לדבר ואין לי עם מי לדבר, ואני לא בסדר. עברתי את זה כמה שנים ושתקתי, כמה שנים קפאתי ונתתי לדבר הזה לקרות". עוד סיפרה כי בעקבות האונס היא עברה סיפור מאד מורכב ודברים לא פשוטים אותם היא תחשוף בהרצאה שהיא עורכת בחודש הבא.