לדבר הבא ממש לא ציפינו. מיס יוניברס בדימוס לשנת 1989, לינור אברג'יל יוצאת נגד הטקס העולמי שיערך הלילה לראשונה בישראל באילת. אברג'יל החליטה לגנות את המסורת עתיקת השנים שנערכת בטקס מיס יוניברס הבינלאומי במהלכה מלכות היופי מרחבי העולם מהלכות על במה עם בגדי ים קטנטנים, עד שהיפה בנשים זוכה בתואר הנכסף, 'מיס יונירבס לשנת 2021'.

עוד לפני שחזרה בתשובה וחשפה את האירוע הטראומתי שחוותה, אונס, הייתה אברג'יל בעברה הרחוק חלק מהטקס המדובר שבין רבים נחשב כיום כמיושן ומחפיץ נשים. למרות שלקחה חלק בטקס כזה בעצמה ואף זכתה, בוחרת אברג'יל הבוקר באומץ רב, לגנות את הטקס.

בפוסט שפירסמה בצהרי היום ברשתות החברתיות כתבה: "השנה 2021, נשים מהלכות בבגדי ים בעוד אנשים מחפיצים אותם ובוחרים את זו שתזכה להיות מיס יוניברס. באמת? זה פשוט בזיון שהבנות שלנו צריכות לחיות גם היום על ידי אישור חיצוני גופני שמעריך את ערכן, לרוב על ידי גברים מזילי ריר חסר השכלה .אנחנו הנשים מלכות, אף אחד לא יכול להתייחס אלינו כאילו והיינו חפץ בלי נשמה שצריך להעריך. אבל מביאה חיים , את עולם ומלואו, את הכל, ויש בך הכל. עוד יבואו ימים בהם נסתכל אחורה ולא נאמין שתחרויות כאלה היו אצלנו. בושה"