קים קרדשיאן היא אחת הנשים הנעקבות ביותר ברשתות החברתיות. עם 270 מיליון עוקבים באינסטגרם, 70 מיליון עוקבים בטוויטר ו-33 מיליון עוקבים בפייסבוק היא יודעת להתנהל בצורה מקצועית למדי אבל דווקא בחשבון הטיקטוק שלה ושל ביתה הבכורה נורת' ווסט המונה "רק" כ-2 מיליון עוקבים היא לא כל כך מצליחה לשלוט. תשאלו את נורת' שהחליטה לעלות ללייב על דעת עצמה ולהביך את אמא אל מול מיליוני צופים. 

בלוק חתולי וחזיית תחרה: קים קרדשיאן קוטפת פרס יוקרתי- לחצו כאן

אימוש אני הולכת להביך אותך ברמות (צילום: אינסטגרם)
אימוש אני הולכת להביך אותך ברמות (צילום: אינסטגרם)

ברגע של חוסר תשומת לב, השתלטה ווסט הקטנה על חשבון הטיקטוק המשותף שלה ושל אימה ועלתה לשידור חי. במשך 2:30 דקות סיפקה נורת' הצצה לאחוזה המפורסמת של המשפחה- החל מהחדר הוורוד שלה, דרך החללים המינימליסטיים והמפורסמים שעיצבה קים ביחד עם הגרוש קניה ווסט ואפילו עשתה סיור מודרך בגינה שם נערכו הכנות להקרנת סרט מינימליסטית מאוד הכוללת עוגת חמש קומות, סידורי בלונים עצומים ובובות בגודל טבעי. קזו'אל.

אולם השיא של הלייב מגיע כשהבת הבכורה מגיעה לחדר של אימה ותופסת אותה נמרחת במיטה בלי צוות ביוטי ופלאשים כמו שאנחנו רגילים לראות מהאישה שהמציאה מחדש את המושג "גלאם".

קרדשיאן כצפוי צועקת על ביתה שאסור לה לעלות ללייב ללא אישור ובאותה שניה החלום מתנפץ והסרטון נעצר. TMI לא שבעו גברת קרדשיאן ווסט, ואם את היית חסרת אחריות ולא שמרת על הסיסמה לפלאפון שלך, זאת לא אשמתנו. אין שום סיבה שתעצרי את הלייב של הילדה, לטיפולך נודה.

מאפר באתי לאפר אשוב. אני אישה פשוטה מאמי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאפר באתי לאפר אשוב. אני אישה פשוטה מאמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)