הטקס האמריקאי הנוצץ, People's Choice Awards לשנת 2021, נערך אתמול בסנטה מוניקה קליפורניה והביא אליו את הכוכבים הכי גדולים של התקופה. מדובר בטקס נוצץ שנועד להוקיר אמנים מתעשיית הבידור, ונחלק לארבעה תחומים עיקריים: קולנוע, טלוויזיה, מוזיקה, ו"תרבות הפופ", אך מחולק לתתי נושאים רבים תחת כל קטגוריה. 

בנות משפחתן קרדשיאן, בהן קים וקלואי, צלחו את הערב הזה כשכל אחת מהן אחזה בפרס: קים, באופן כמעט לא מפתיע, זכתה בתואר הנחשק - "איקון האופנה לשנת 2021". "במשך יותר משני עשורים קים קרדשיאן ווסט הציגה התפתחות אופנתית, 'שיבשה' טרנדים והשפיעה על כאלו ברמה העולמית", כך שיבחו אותה לאחר זכייתה.

קרדשיאן עלתה לבמה לקבל את הפרס בעודה סגורה בחליפת שני חלקים מבד תחרה שחורה, צמודה-צמודה, מבית האופנה Balenciaga, לוק שמאפיין אותה בתקופה האחרונה. מעליה הוסיפה חזיית תחרה שחורה, כפפות, ומשקפי שמש חתוליים שזעזעו את עולמי במובן הרע, והזכירו מעט את אלו של רובין, מהצמד של באטמן. אבל מי אנחנו שנתווכח עם אושיית אופנה? בכל זאת, מובילת טרנדים ברמה בינלאומית.

אגב, זה לא הלוק הראשון שנתפר למידותיה של המלכה K שנולד משילוב הכוחות בינה לבין בית האופנה. נזכיר את הופעתה יוצאת הדופן באירוע ה-Met Gala לשנת 2021, שבהחלט יצרה לא מעט כותרות והרימה לא מעט גבות. או כמו שאומרים אצלינו: "תני להם לדבר". הכוכבת לא שכחה להודות לאקס קניה "יה" ווסט על השפעתו על הבחירות האופנתיות שלה.

קים קרדשיאן בנשף ה''מט גאלה'', 2021 (צילום: Mike Coppola/Getty images)
קים קרדשיאן בנשף ה''מט גאלה'', 2021 (צילום: Mike Coppola/Getty images)

אחותה, קלואי, זכתה בתואר הלא פחות נחשק, "כוכבת הריאליטי לשנת 2021". בלבוש קצת פחות בולט בייחודיותו לערב זה, האחות השלישית למשפחה לבשה שמלת דיסקו לוהטת באורך מיני, שהוגשה עם שיער בלונד מעט פרוע. ה"מאמא-ג'ר" קריס, הגיעה בתסרוקת המפורסמת שלה ובטוטאלוק אדום-קטיפה מרסק.

האלי ברי בת ה-55, ידועה כבעלת הצהרות אופנתיות, הגיעה באוברול נוצץ, סגנון קאו-גירל, רק שיקי הרבה יותר, ובעקב כסוף בסיומת שפיץ. אפשר להתווכח על סגנון החליפה שקצת זרקה אותנו חזרה לשנות ה-90, אבל ללא ספק אם יש מישהי שיכולה להעיף את הלוק הזה – זו האלי. רק הערה קטנה: איפור מעט גלוי יותר לעין, היה סוגר את העטיפה בצורה מושלמת. 

האלי ברי, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
האלי ברי, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

ומה חשבתם על כוכבי הסדרה שכיכבה בנטפליקס השנה, "סקס לייף"? אדם דימוס (בראד בסדרה) ובת הזוג שרה שהאי (בילי) שסיפרו בעבר שהתאהבו על הסט, הגיעו צמודים ולוהטים לטקס הפרסים, כחלק ממועמדותם לקטגוריית The Bingeworthy Show (הסדרה ששווה "בולמוס צפייה"), כשהיא מצדה, נראתה וואו בשמלה מטאלית כשכתפייה אחת נשמטה לה, יחד עם שסע עמוק. הוא, הגיע בחליפת משבצות חום-שחור ומתחתיה בייסיק שחורה. אהבנו. 

אדם דימוס ושרה שהאי, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
אדם דימוס ושרה שהאי, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

השחקנית שרה היילנד בלוק בובתי מעלף, בחליפת שני חלקים נפוחה, שהורכבה מחצאית מיני וטופ גזרת אוף-שולדר בגוון לבן-שמנת. עם העקב הנכון, קארה שיקי ואיפור מעושן שנותן מעט קונטרה, מדובר בלוק מושלם.

שרה היילנד, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
שרה היילנד, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
 

לא התרשמנו

כוכבת הפופ של תחילת שנות ה-2000, כריסטינה אגילרה, קטפה את פרס "אייקון המוזיקה" לשנה זו. היא החזירה אותנו בזמן לשנת 2002 כששיחזרה אאוטפיט מאחת מהופעותיה באותה השנה, בה ביצעה את הלהיט הענק Dirty. עם כל הכבוד למחווה המרגשת ולהתרפקות לימי העבר, זה הרגיש יותר כמו תחפושת פורים של נהגת מרוצים, בגרסה הסקסית כמובן. 

כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי, שהייתה מועמדת זו השנה השניה ברציפות לתואר "כוכבת הרשתות החברתיות", עשתה זאת שוב. שילוב המותגים שהורכב משרשרת צ'וקר של בית האופנה כריסטיאן דיור, בשילוב נעלי העקב של ג'ימי צ'ו, לא עזר לה לצלוח את הערב. הכוכבת הגיעה בלוק חתונה בקיבוץ מעט מבגר, הודות לעיטורים מיותרים, שאם לא היו קיימים – עוד היינו יכולות לעוף על הצבע ההורס. אגב, מדובר בשמלת וינטאג' של המעצבת Betsey Johnson.

אדיסון ריי, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
אדיסון ריי, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

פריס ג'קסון, בתו של כוכב הפופ המנוח, הגיעה בשמלה מכבידה של Vivienne Westwood. השמלה התחילה במחשוף מחמיא א-סימטרי ומעוגל, שבהמשך חשפה רגל עטופה בגרביוני רשת. נדמה היה כאילו הדוגמנית-זמרת אספה את שאריות הבד בגומייה, כאילו מדובר בשקית אשפה, זרקה על עצמה שרשרת בסגנון אלו שקונים בטיילת חוף כלשהי, ויצאה לדרך. הג'קסונית הצעירה ידועה בסגנון לבוש לא סטנדרטי, אבל בנימה אישית – פחות עבד לה הפעם. נקודת האור: איפור בגוון חמרה מושלם, והשיער המעט מרושל.

פריס ג'קסון, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: REUTERS/Mike Blake)
פריס ג'קסון, פרס בחירת הקהל 2021 (צילום: REUTERS/Mike Blake)

חלילה שלא ישתמע כאילו אדג'יות זו קללה, אבל תודו ששמלת הספירלה נוצות-נצנצים של השחקנית ג'ניפר גודווין, גרמה לקצת סחרחורת. קשה להחליט אם יש פוטנציאל ללוק או שמדובר במקרה קלאסי של "כל המוסיף גורע". ומה לגבי נעלי הסבתא השחורות? ובכל זאת, נחמיא לתסרוקת. 

ג'ניפר גודווין, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: REUTERS/Mike Blake)
ג'ניפר גודווין, טקס פרסי בחירת הקהל 2021 (צילום: REUTERS/Mike Blake)