אף אחד לא יכל לפספס כי אייל גולן ודניאל גרינברג ערכו בתחילת השבוע אירוע ברית לבנם הטרי רון. אחרי לידת בנם המשותף השני ערכו הזוג את טקס ברית המילה המסורתי בקרב חברים ובני משפחה מצומצים בלבד ובשני האחרון בחרו לקיים אירוע נוסף שרבים כינו אותו כ"פיצוי על החתונה שלא הייתה". "כל מי שהיה אמור להיות בחתונה הגיע" אמרו השניים, וכמובן התייחסו לצמצום רשימת המוזמנים של אירוע החתונה שלהם לאחר שהגבלות הקורונה נכנסו לתוקף ממש באותו היום והגבילו כמות של 100 אנשים בחלל סגור. 

הקונספט שנבחר לאירוע, ממש לא מה שציפיתם לאירוע השקת תינוק קטן אלא מסיבת טכנו שנערכה עד השעות הקטנות של הלילה. לא סידורי הושבה אלא פינות ישיבה אלטרנטיביות, דוכני אוכל ואלכוהול ומופע די ג'יי ראוותני. על פי מקורות יודעי דבר שהיו באירוע, נמסר כי התינוק הקטן לא נראה בשום שלב של החגיגה. גם ברשת נוצרה סערה ורבים מהגולשים תהו ביממה האחרונה היכן חתן האירוע והאם בכלל נכח בחגיגה.

אייל גולן ודניאל גרינברג שוב חגגו - ומי לא הגיע? - לחצו כאן

למי הוא דומה? דניאל גרינברג ואייל גולן חשפו את בנם - לחצו כאן

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

"מי לא הגיע אתם שואלים? בעל השמחה רון לא הגיע!" כתב אחד הגולשים ואחר כתב: "ומי לא בא? הילד שחגגו לו ! הזיההההה". גם בטיקטוק התייחסו לעניין כשאחד המשתמשים העלה סרטון ואמר: "דניאל גרינברג ואייל גולן עשו ברית - בלי הילד!".

מטעמו של הזמר מכחישים את העניין וטענו כי בשעתיים הראשונות של האירוע נכח במקום אך לאחר מכן נשלח הביתה עם בייביסיטר בעקבות הרעש והסיכון מנגיף הקורונה, וכי אחיו מיאל בת השנה וחצי ויאן גולן לא הגיעו מאותן הסיבות.

@galgul_halaly

הפתעה

♬ צליל מקורי - גלגול