כוכב "חתונה ממבט ראשון", שי יעקובוביץ ששודך להדס שוורץ ונאלץ להתמודד עם דיאטת המגע שלה לאורך התכנית, הגיע לתכנית הרדיו של TMI וסיפר על ההתמודדות עם תשומת הלב התקשורתית, הזוגיות החדשה והמפתיעה עם הדוגמנית רומי נסט, מה לדעתו לא עבד עם הדס והאם היה לקאמבק אחרי שידור התכנית ומה גרם לו לפרוץ בבכי באמצע השידור ולבקש להעביר נושא. 

האמנת שתהפוך לכזאת הצלחה בחוץ?
"האמת שלא היה לי מושג, זה הפתיע אותי בטירוף. אני לא חי פה כבר 12 שנים. אני כן חוזר למיאמי בחודש הבא בשביל הביזנס מרכז החיים שלי זה בארה"ב שם אני משלם מיסים אז כן אני צריך לחזור לטפל בעסק. כשהתחלתי את כל העניין של "חתונמי" הייתי כבר בארץ. ולפני שנכנסתי לתכונית לא היה לי מושג. תוך כדי שהתחלתי מיונים רק ראיתי את העונה הקודמת. אני פניתי אליהם, אני ילד גדול ורוצה זוגיות. נכנסתי לתוכנית כי אני רוצה זוגיות, וגם כי זאת חוויה מטורפת, באיזו הזדמנות יהיה לי לעשות את החוויה הזאת והיום שנה אחרי אני הכי שמח שיצא לי לעשות את זה למרות שיצאתי בלי זוגיות. חוויה משוגעת והייתי עושה את זה אלף פעמים". 

איך אתה מתמודד עם כל תשומת הלב?
"אני מרגיש מצוין שמח שהשידורים ירדו, זה לרדת מכל הלחץ הזה, זה כבר הגיע לשלב שזה וואו מה קורה פה ההודעות באינסטגרם וכל דודה בארץ יש לי מישהי בשבילך , האהבה ברחוב שזה דבר מדהים. אבל באיזה שלב שזה נהיה יותר מדי והיום שאנחנו אחרי זה , זה הקלה. הפירגון מאד מחמיא ומרים לאגו אבל באופן אישי בשבילי זה היה יותר מדי. כל דבר טוב צריך שיהיה במידה. אנחנו לא אומנים ולנו זה הגיע בחצי שנייה, מה קורה פה איפה אני לפני שבוע לא זיהו אותי ופתאום אני הולך על דיזינגוף וזה מרגיש כאילו ביבי הולך עם תינוק בשוק הכרמל". 

שי יעקובוביץ (צילום: אור גפן)
שי יעקובוביץ (צילום: אור גפן)

למה זה לא הצליח עם הדס?
"קטונתי הלוואי ויכולתי להבין, זה היה שילוב של הרבה דברים ,מבחינת ההתאמה מאד הבנתי את ההתאמה , למרות שהצופים ישאלו עכשיו בבית על מה הוא מדבר, בהדס יש המון דברים , אני מכיר אותה הרבה יותר טוב מהצופים בבית, ולא כל מה שהיא עבר. לא הראו מספיק איזו נשמה גדולה יש לה, איזה לב יש לה ונתינה, וכמה שמתאהבים בה בקלות אי אפשר שלא". 

אולי פשוט אתה היית מאוהב בה אז אתה חושב שכולם מתאהבים בה בשנייה?
"יכול להיות. אני ראיתי הרבה דברים שאנשים בבית לא ראו. מה שהיא עושה למחייתה עד היום היא מתנדבת המון, כל הבחירות שלה בחיים היו ממקום של איפה אני יכולה לעזור הכי הרבה. ואיך אפשר שלא להתאהב בה. לפני "חתונמי" תמיד אמרתי שהלב הכי חשוב לי, מישהי עם נשמה אישה של נתינה, וזה כל הדברים שיש בהדס".

בת הזוג החדשה רומי נסט, שואלת על הדס?
"לא, רומי לא ראתה את 'חתונמי'".

שי יעקובוביץ', רומי נסט (צילום: אור גפן)
שי יעקובוביץ', רומי נסט (צילום: אור גפן)

איך התמודדת עם זה שכל המדינה ראתה שהדס לא נמשכה אליך?
"חד וחלק זה מאד כואב, כאב אז ועכשיו עוד יורת כואב כי אני חי את זה עוד פעם. ופתאום אני רואה את זה בטלוויזיה ובנוסף לזה שאני רואה את זה אני יודע שעוד חצי מיליון רואים את זה בלייב ועוד מיליון בשידור חוזר. זה נותן אגרוף בבטן."

אולי אם היית יותר אגרסיבי, זה היה מסייע?
"יכול להיות. אבל אני חושב שמי שהבאתי זה מי שאני , אני לא שחקן, אני לא יכול לשחק דמות שאני לא, מה שיצא זה באמת מי שאני. אני לא אדם אגרסיבי, כבר המון שנים בארה"ב. ספגתי המון מהתרבות".

אתה גם מאד רגיש, בכית ביום השבעה, זה לא מובן מאליו שגבר בוכה ככה על המסך.
"אם את לא רוצה לראות אותי שוב בוכה... אני אגלה לכם סוד, לפני 'חתונמי' לא הייתי ככה, אחד  הדברים עם האקסים שלי זה שהיה קשה לי לתקשר, לא הייתי אומר קשה לי, טוב לי, רע לי שום דבר. ובמיונים עם המון שיחות עם דני ויעל הבנתי שאם אני רוצה איזה סיכוי שהדבר הזה יעבוד אז הבנתי שאני חייב לפתוח. לפני החתונה שלי ושל הדס אמרתי אוקי אני רוצה לעבוד על זה ולפתוח כמה שיותר. הייתי מחוץ לאזור הנוחות שלי ואני שמח שזה יצא ככה. להגיד לה על סבא וסבתא שזה הדבר הכי רגיש אצלי, וזה יושב אצלי על נקודה הכי רגישה שיש לי , החרטה הזאת שיש לי על זה שפיספסתי את ההזדמנות להגיד שלום, שלא הייתי ברגעים האחרונים. טוב אני עוד שנייה מתחיל לבכות. זה שלא הייתי ברגעים האחרונים ופספסתי את ההלוויה ואת השבעה. אז זהו נעבור נושא".

שי יעקובוביץ, הדס שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
שי יעקובוביץ, הדס שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)

מה הרגע כי משמח שהיה לך ב'חתונמי'?
"שאלה טובה, למען האמת, סופ"ש הזוגות פגשתי חבורה מהממת של גברים יש בינינו חיבור מדהים, אין יום שעובר ואנחנו לא מלרלרים שעות בוואטס אפ".

למה בין הנשים לא הצליח ככה החיבור ביניהן?
"לא יודע, צריך לשאול אותן".

היום אתה והדס ביחסים טובים?
"אני והדס חברים טובים, כבר בזמן הצילומים אני חושב שהדבר הכי יפה זה שיצאנו חברים טובים, חווינו את החוויה הזאת ביחד, ועד היום אנחנו בטוב". 

על דיאטת המגע, למה היית צריך שיגידו לך לעצור, לא הבנת לבד?
"למען האמת הדיאטת מגע הייתה הדבר הכי טוב שקרה לנו, כי אם היינו ממשיכים בקו הזה של אני מנסה לגעת ומקבל ברקס אחרי ברקס והיא ממשיכה לחשוב בראש כל הזמן .  הרגשתי אותה מתכווצת אבל לא הצלחתי לעשות אחד ועוד אחד. אני לא מושלם". 

הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

מה למדת על עצמך? 
"אני מאד שלם עם עצמי קיבלתי המון הודעות אתה ככה ואתה ככה ואתה צריך להיות יותר אגרסיבי , זה מי שאני, אני יודע במה אני טוב ובמה פחות, מאד נוח לי עם עצמי ובסופו של דבר אני הבאתי את שי . היום אני יותר מתקשר את הרגשות שלי ואיך אני מרגיש". 

אתה עצבני לפעמים?
"ברור אני מאד רגוע בכללי אבל בכדורסל אני מאד תחרותי, אם אני מרגשי שאני מפסיד אז וואו".

מה הדבר שהכי עיצבן אותך שהדס עשתה?
"היינו במפגש אצל דני וכשסיימנו פתחתי לה את דלת האוטו, אני מאד ג'נטלמן אני חי שנים בארה"ב ובשבילי זה הנורמה. ובאיזה שלב היא זרקה לי שאני מנסה לרצות אותה , ובשנייה שהיא אמרה לי את זה, ולא הראו את זה אני לא חושב שזה היה מצולם, אבל אמרתי לעצמי וואו איזו תפסיה שגויה, אני רואה את כדבר המובן לעשות, כשהרבה פעמים הייתי יוצא לדייטים בארץ, יש נשים ישראליות בהרגשה שלי היו רואים את הגינונים שלי כחולשה. גם עומרי יסכים איתי כי יש לו גינונים אירופאיים. אמרתי להדס שזה הפריע לי, אבל זה לא נכנס לתוכנית זה לא אומר שזה לא קרה. מה שראו בטלוויזיה זה אני אבל אין אפשרות להכניס את כל מאות שעות הצילום".

שי יעקובוביץ (צילום: רפי דלויה)
שי יעקובוביץ (צילום: רפי דלויה)

אתה יכול להבין למה היא אמרה שניסית לרצות אותה?
"אני יכול להבין אבל זה התפיסה שלה לעומת התפיסה שלי זאת הדרך שלי להתנהג לאישה".

היום עם בת הזוג החדשה אתה מתנהג אותו דבר או שקצת התחספסת?
"לא, אני לא חושב שאני יכול להתנהג אחרת. אני מי שאני ובשורה תחתונה יש דברים שכן עבדתי עליהם כי רציתי לעבוד עליהם כמו לפתוח את הרגישות".

לא היית עושה שום דבר אחרת עם הדס בדיעבד?
"לא, אותו דבר, חד וחלק".

אם היה לה מישהו עכשיו, היית מקנא?
"ממש לא, חיים שלי. הייתי מאחל לה הכי טוב בעולם, הלוואי ויש לה מישהו".

הסתמסת עם הדס במהלך העונה?
"הקטע עם הדס שאם אתה שולח לה הודעה, היא תחזור אליך בחשוון. שום דבר אישי, יש אנשים שפחות מתקשרים בהודעות".

אולי היא רומזת משהו? תשחררו ממני, לא בא לי קשר?
"קטונתי מלהיות הדובר של הדס, אני לא חושב שזה מזה. יש אנשים שמתקשרים יותר ויש פחות וזה שלה. לא לקחתי את זה אישי. היינו בקשר במהלך העונה קצת בדיליי".

עומרי קראוס, שני יוסיפון, הדס שוורץ, לירון פז, עינת בן משה, שי יעקובוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומרי קראוס, שני יוסיפון, הדס שוורץ, לירון פז, עינת בן משה, שי יעקובוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

היו מחשבות לקאמבק אחרי התוכנית? 
"אם אתה שואל אותי אז לא, אם אתה ושאל אותה? אז אני מניח שגם לא. אבל יכול להיות שאני טועה".

האם עכשיו כשהיא רואה את הזוגיות שלך עם רומי, המחזרות היא חושבת שאולי פספסה?
"גם אחריה יש המון מחזרים, היא בן אדם מדהים".

בסוף טוויסט בעלילה אתה זה שהחלטת לסיים את זה, זה התבשל לפני ההחלטה?
"את ההחלטה הסופית קיבלתי ממש ברגע האחרון, היו לי המון התלבטויות". 

אם היית אומר לה בואי נמשיך לדעתך היא הייתה ממשיכה?
"לדעתי כן, כי היא באה בלי החלטה, לא היה לה מושג מה החלטתי, קבענו לדבר לפני ולא דיברנו. אני לא יכולתי להגיד כן ולדעת שבתוך תוכי".

למה לא סיימת לפני?
"אין לי דבר כזה באופי, בסופו של דבר ברגע שנכנס לי משהו אני עושה אותו עד הסוף, אמרו לנו יש לכם 42 יום לעשות זוגיות ילך או לא ילך, מבחינתי אני רוצה לקחת את זה עד ליום ה-42. במחשבה שלי אני רוצה לדעת שהגענו ליום האחרון ונתתי הכל. והיום אני יכול להגיד בלב שלם שנתתי את הכל".

ישר מפה אתה הולך לרומי למפגש עם ההורים?
"בואי נגיד ככה מה שקורה ביני לבין רומי נשאר בינינו. בבוא הימים אם נחליט לחשוף אז נחשוף, טוב לנו יחד אני תמיד מאושר". 

היא שונה לגמרי מהדס.
"כמו שאני ועומרי שונים".

יש משהו שקנית להדס ואנחנו לא יודעים?
"אני זוכר שהדס מאד אוהבת שוקולד מריר אז הייתי קונה לה המון שוקולדים".

שי יעקובוביץ, הדס שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שי יעקובוביץ, הדס שוורץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)