שלוש שנים של מערכת יחסים מתוקשרת במיוחד ומלאת עליות ומורדות הגיעה לסיומה אמש באופן רשמי, כשהודעה מטעמם של דניאל גרינברג ואייל גולן אישרה כי השניים "החליטו לצאת לדרך חדשה כל אחד בנפרד מתוך חברות אהבה והבנה". רבים הוכו תדהמה, בין היתר  מקורבים לשניים, שלא הבינו איך רק לפני שבועיים הגיעו לאירוע הברית לבנם רון בו נראו הזוג הנוצץ מאוהב ומאושר כשמאחורי הקלעים הסכם גירושים לקראת חתימה.

"השניים ימשיכו לשמור על קשר חברי ויגדלו את הילדים במשותף" נמסר בהודעה מטעמם של השניים אך היום, יפעת הללי אברהם מפרסמת באתר "מאקו סלבס" פרטים נוספים על הסכם הגירושים שלהם ובין היתר הסדרי הראייה שנקבעו. בסביבתה של גרינברג אומרים: "בכל הדיונים על הסכם הגירושים הדבר היחיד שדניאל התעקשה עליו ולא הייתה מוכנה להתפשר לגביו זה שהילדים שלהם ישנו אך ורק אצלה עד גיל שלוש" וכך גם נקבע ההסכם החתום לכאורה.

"לא מקשיב לאף אחד, בסוף תמיד אתה לבד": אייל גולן שר על הפרידה - לחצו כאן

רגע לפני ההודעה על הפרידה מאייל גולן: זה מה שדניאל גרינברג העלתה באינסטגרם לחצו כאן

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלוני מור)

על פי הדיווח, מקורב לשניים מספר כי בהסכם בין השניים הוחלט שגולן יוכל לראות את מיאל בת השנתיים ורון בן החודשיים בשבוע הראשון בימי שני וחמישי ובשבוע השני בימי שני, חמישי ושישי עד השעה שמונה בערב - כך עד גיל שלוש. הילדים ישנו אך ורק עם דניאל למעט מקרים שהיא בחו"ל, חולה, או כל מקרה יוצא דופן אחר. לגבי חופשות בחוץ לארץ, כך נכתב בהסכם: "כל הורה יהיה זכאי לקחת את הילדים לטיול בחו"ל שלא יעלה על 14 יום בשנה, או לתקופה ארוכה יותר שלצורך כך תידרש הסכמה בכתב".

על פי ההסכם שנחתם, ובכדי שהסדרי הראייה יוכלו להתקיים כראוי, גרינברג תיאלץ לעזוב את הבית המשותף ברחובות תוך 45 ימים מחתימת החוזה, ותעבור לדירה אחרת בעיר בסמוך לזמר, בכדי שבין היתר מיאל לא תיאלץ לעזוב את מסגרת החינוך אליה היא רגילה. גם חגי השנה כבר מחולקים מבעוד מועד על פי ההסכם שנחתם. כשהשנה יחגגו בין היתר הילדים את ליל הסדר אצל דניאל ואת ראש השנה אצל אבא אייל. בשנה הבאה הסדר יתחלף.

על פי הדיווח במאקו, הפרידה הזו תתקיים ברדאר נמוך וללא לכלוכים בתקשורת - וזה גם מעוגן בהסכם. "הצדדים ינהגו בכבוד הדדי זה כלפי זהוישמרו על סודיות מלאה ומוחלטת אודות פרטי הסכסוך ביניהם, המחלוקות, הליך הפרידה והגירושין". כך נכתב "הצדדים לא יגלו כל פרט על הפרידה ומידע אישי אודות הצד השני, כלפי כולי עלמא. למען הסר ספק, לא ידלוף בכל דרך מידע פרטי של הצדדים לצדדי ג' ובמיוחד לתקשורת לרבות, אך לא רק, מידע שיתקבל מחוקרים, צילומים וכדומה".

מליאם הפקות נמסר: "לא נתייחס לשמועות ולעניינים אישיים של משפחת גולן".

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)