השיר החדש של עומר אדם "קאקדילה" ממשיך לקבל יחסי ציבור גדולים יותר מכל סיקור מוזיקלי שזכה עד כה הזמר לקבל על להיטיו. אחרי הביקורת הנוקבת של השרה מרב מיכאלי על מילות השיר הגזעניות והסקסיסטיות לטענתה, בעקבותיה יצאה גם הדוגמנית והשחקנית יוליה פלוטקין במתקפה נגד עומר אדם, ואמרה: "איכס. חסר כל ערך ומוסר", וקראה להחרים את הזמר. 

הזמר מצידו בחר במתקפת נגד כששיתף סרטון מתגרה שלו שר את הלהיט החדש. כמו כן, העלה פוסט תגובה פוגעני נגד מרב מיכאלי. אלא שזה לא נגמר כאן כי הבוקר עלתה יוליה פלוטקין לשידור בתכנית הבוקר של דרור רפאל וארז קליימן ב-90FM והסבירה מה הכעיס אותה בשיר של עומר אדם.

עומר אדם (צילום: אריה לייב אדאמס, פלאש 90)
עומר אדם (צילום: אריה לייב אדאמס, פלאש 90)

"עליתי לארץ בילדותי וחטפתי כל החיים שלי קללות שהתחילו ב'קאקדילה' עם מבטא, רוסיה מסריחה, וכשאתה מקשיב לשיר ולמילים ולא רק למנגינה המצוינת, אז אתה מבין שעוד פעם צוחקים על ילדה שלא מבינה כלום שרק רוצה את הכסף שלך, שהיא לא בטוחה". עוד אמרה: "באופן אישי אין לי שום דבר נגדו, אני גם לא התכוונתי להחרים אותו, אני נגד חרמות אבל תור צרכנית יש לי את הזכות להחרים שיר. כולם אומרים שיר על רוסים הוא מצחיק, ההגדרה הזאת היא גזענית, אין לזה מקום. די חטפנו מספיק מקום. רק שלשום הבן של ניקול ראדימן קיללו אותו שהוא רוסי, וליאם הילדה ששפכו עליה. אנחנו עבדנו קשה הרבה שנים, בגלל זה זה נגע בי ולא באנה זק. היא לא אשמה, היא צברית, לא יודעת אבל אני עליתי לפה וכל הזמן אומרים לי 'קאקדילה קאקדילה', זה לא מצחיק אותי. השיר פצצה, לקחת את הלחן הרוסי הבלקני המצוין. יש כל כך הרבה שירים מחפיצים שאם אפשר היה להוריד כל שיר כזה הייתי שמחה, אבל זה לא בכוחי ושכל אחד יעשה מה שטוב לו".

פלוטקין עלתה לשידור גם בתכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM, שם סיפרה כי עברה סוג של לינץ' אחרי הביקורת שהעבירה. "אני לא אגיד שזה היה לי נעים, בשלב מסוים גם חסמתי את התגובות. חבל שהשיח נהיה אלים מאוד ובוטה, אבל בסדר". 

קראת את התגובה שלו למרב מיכאלי על כך שביקרה אותו?
"אין לי מה להגיב, זה בחירה שלו איך להתבטא".

אני מאמין לך שנפגעת וזה אותנטי. היו גם איומים עלייך?
"לא איימו עליי, אבל קיללו וגידפו וקראו לי רוסיה מסריחה. את כולה רוסיה ותסתמי את הפה".